به دنبال ارتقاء وضعیت رفاهی، درمانی و اجتماعی بازنشستگان هستیم

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی خبر داد: بهبود وضعیت رفاهی، درمانی و اجتماعی بازنشستگان از اولویت های مهم امسال وزارت نفت است.
به گزارش نیپنا، در مراسم تکریم باز نشستگان جدید شرکت ملی صنایع پتروشیمی که امروز ( اول خردادماه) در سالن مهندس نعمت زاده برگزار شد، مهندس مرضیه شاهدایی با اشاره به اینکه امروز گرد هم آمدیم تا از زحمات وتلاش بی دریغ عزیزانی که به باز نشستگی مفتخر شدند قدردانی کنیم، اظهار داشت: ما ملت ایران با فرهنگ غنی وآموزه های دینی که داریم همواره از کسانی که پیشکسوت و مخزن خرد،آگاهی  و تجربه هستند قدردان بوده و تشکر کرده ایم.
مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: تکریم و حفظ حرمت همه پیشکسوتان به عنوان یک ارزش در این سازمان بسیار مهم بوده و ما همه تلاش هایی را که این عزیزان در سال های دوران خدمت صادقانه داشتند را ارج می نهیم.
شاهدایی با اشاره به سابقه خدمت بازنشستگان این سازمان که در این مراسم حضور داشتند، گفت: برخی از این عزیزان به مدت 35 الی 37 سال خدمت کرده اند و با عملکرد صادقانه خود به سازمان وفادار بودند. ایشان در این مسیر مراحل سختی را پشت سر گذاشتند زیرا در آن زمان تکنولوژی امروز وجود نداشت و با ساعت ها تلاش مستمر توانستند فعالیت و کارها را انجام دهند و به دست آوردن این تجربه کار بسیار سخت وسنگینی است.
وی افزود: من تبریک عرض می کنم به همه عزیزانی که به افتخار بازنشستگی نائل شده اند که البته تولدی دیگر را آغاز می کنند و برای خودم و سازمانم و مدیریت جای تاسف دارد که ما درحدود 170 تا180 سال تجربه را از دست می دهیم ولی جای خوشحالی دارد که این افراد خانه نشین نیستند و به خاطر تجربه ای که دارند در جاهای دیگری از  این صنعت مشغول می شوند و ما از وجودشان استفاده می بریم.
شاهدایی ادامه داد: به عنوان نماینده وزارت نفت هم عرض می کنم به طور حتم تکریم بازنشستگان و حفظ حرمت و ارائه خدمات به ایشان از اولویت های وزارتخانه است که در سال گذشته این وزارتخانه  و دولت تدبیر  و امید قدم های خوبی برای بازنشستگان برداشته است.
مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: این نوید را می دهم که شرایط برای بازنشستگان از نظر مسائل رفاهی و اجتماعی بهتر خواهد شد و برای رضایتمندی این عزیزان تلاش های گسترده ای در وازرتخانه در حال صورت گرفتن هست.
وی ادامه داد: خوشحالم از این که شما را در این جمع می بینم و از طرف خودم و هیئت مدیر ه از شما بازنشستگان و از سایر همکارانی که به منظور قدردانی از این عزیزان در این مراسم حضور دارند، تشکر می کنم و برای همه شما آرزوی توفیق و سر بلندی وسعادت دارم.
۱ خرداد ۱۳۹۶ ۱۵:۰۴
تعداد بازدید : ۵۹۴