بررسی وضعیت پتروشیمی درمجلس/ پاسخگویی غضنفری به 12 نماینده

بررسی وضعیت پتروشیمی درمجلس/ پاسخگویی غضنفری به 12 نماینده
غضنفری وزیر صنعت، معدن و تجارت سه شنبه هفته جاری برای پاسخگویی به سئوال 12 نماینده مجلس در کمیسیون صنایع و معادن حضور می یابد.
به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر، انتخاب هشت نفر از اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس برای عضویت در کمیسیون مشترک، بررسی طرح انتزاع وظایف و اختیارات بخش کشاورزی وزارت صنعت، معدن و تجارت و الحاق آن به وزارت جهاد کشاورزی و ادامه بررسی لایحه قضا زدایی و حذف برخی عناوین مجرمانه از قوانین فرعی دستور کار جلسه روز یکشنبه این کمیسیون است.

این کمیسیون از وزیر صنعت، معدن و تجارت هم دعوت کرده تا با حضور در جلسه روز سه شنبه کمیسیون به سوال مهرداد بائوج لاهوتی نماینده لنگرود، سوال مهدی سنایی نماینده نهاوند، سوال محمد دهقان نماینده چناران، سوال حمیدرضا پشنگ نماینده خاش و بخش های میرجاوه سوال یونس اسدی نماینده مشکین شهر، سوال علیرضا سلیمی نماینده محلات و دلیجان، سوال ابراهیم نکو نماینده رباط کریم و بهارستان، سوال علی ایران پور نماینده مبارکه، سوال نادر قاضی پور نماینده ارومیه، سوال موسی الرضا ثروتی نماینده بجنورد، سوال سید شریف حسینی نماینده اهواز و سوال حسینعلی حاجی نماینده برخوار و میمه و شاهین شهر، پاسخ دهد.

غضنفری همچنین در این جلسه گزارشی هم از وضعیت صنایع و معادن کشور به اعضای کمیسیون ارائه خواهد کرد.

استماع گزارش معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در خصوص عملکرد معاونت متبوع و شرکتهای دانش بنیان و نخبگان دانشگاهی و بررسی نحوه تقویت ارتباط آنها با بخش صنعت و معدن کشور برنامه دیگر کمیسیون صنایع و معادن در روز سه شنبه است.

کارگروه صنعت نیز روز یکشنبه بررسی طرح اصلاح ماده 28 و 29 قانون مالیات بر ارزش افزوده مصوب 1377 را در دستور کار دارد. کارگروه معدن و صنایع معدنی نیز در همین روز بررسی طرح جامع خاک و بررسی طرح جامع منابع طبیعی و آبخیزداری کشور را در دستور کار دارد.

طرح نظام جامع رسانه های همگانی روز یکشنبه در کارگروه ارتباطات این کمیسیون بررسی می شود. کارگروه پتروشیمی نیز سه شنبه وضعیت پتروشیمی کشور را با حضور متولیان بخش غیر دولتی و کارشناسان ذی ربط بررسی می کند.

۱۵ مرداد ۱۳۹۱ ۰۱:۲۹
تعداد بازدید : ۹۴۰