گزارش عملکرد شرکت ملی صنایع پتروشیمی در کمیسیون انرژی مجلس

گزارش عملکرد شرکت ملی صنایع پتروشیمی در کمیسیون انرژی مجلس
مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با حضور در کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گزارشی از عملکرد و فعالیت‌های شرکت متبوع خود از سال‌های 93 تا 95 به نمایندگان ارائه کرد.

به گزارش شانا، اسدالله قره خانی، سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، در تشریح نشست عصر دیروز (سه‌شنبه، دوم خردادماه) این کمیسیون، گفت: مرضیه شاهدایی، مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در نشست این کمیسیون حضور یافت و گزارشی از عملکرد شرکت متبوع خود و فعالیت‌های شرکت ملی پتروشیمی از سال‌های 93 تا 95 به نمایندگان ارائه کرد.

وی با بیان این‌که شاهدایی در این نشست آماری از پتروشیمی‌هایی که مورد بهره‌برداری قرار گرفته و میزان تولید مواد پتروشیمی ارائه داد، افزود: سرمایه گذاری‌های کنونی در بخش پتروشیمی توسط هلدینگ خلیج فارس، شستا و ساتا انجام می‌شود.

قره خانی با بیان این‌که شاهدایی در این نشست عنوان کرد که در چابهار، ماهشهر و جاسک برنامه‌های احداث مجتمع‌های پتروشیمی در دست اقدام است، تصریح کرد: نمایندگان از شاهدایی درخواست کردند که اطلاعاتی از زمان دقیق احداث پروژه‌ها، میزان سرمایه گذاری، نوع آمایش سرزمین ارائه کند و شاهدایی اطلاعاتی در این باره ارائه کرد.

۳ خرداد ۱۳۹۶ ۱۰:۳۲
تعداد بازدید : ۶۵۴