بانک مرکزی هرچه سریعتر وضعیت سپرده‌گذاران کاسپین را تعیین تکلیف کند

بانک مرکزی هرچه سریعتر وضعیت سپرده‌گذاران کاسپین را تعیین تکلیف کند
نماینده اسفراین در تذکری به رئیس بانک مرکزی بر لزوم تعیین تکلیف وضعیت سپرده گذاران موسسه کاسپین و احقاق حقوق مردم تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، هادی قوامی در پایان جلسه علنی امروز (یکشنبه) با قدردانی از مردم برای حضور باشکوه در انتخابات و تبریک به روحانی منتخب ریاست جمهوری دوره دوازدهم گفت: در حال حاضر مهمترین مشکل کشور بیکاری است که امیدواریم با لایحه دولت مشکل اشتغال را در روستاها و نقاط عشایری حل کنیم.

نماینده اسفراین همچنین در تذکری به وزیر نفت با ادعای این که وزارت نفت در برگزاری دو مناقصه شرایط را رعایت نکرده است گفت: لازم است دیوان محاسبات و سازمان بازرسی گزارشی در این باره به قوه قضائیه و مجلس بفرستد مبنی بر اینکه چرا در مناقصه 600 کیلومتر لوله‌های CRA پیشنهاد شرکت لوله گستر اسفراین که 1500 میلیون یورو  پایین‌تر بوده پذیرفته نشده و در مقابل پیشنهاد شرکتی بدون تجربه پذیرفته شده که حتی ممکن است مشکلات ما را در آینده بیشتر کند.

قوامی تخلفات رخ داده در این مناقصات را آشکار خواند و افزود: وضعیت به گونه‌ای است که از تیرماه سال جاری که به نام سال  حمایت از تولید ملی نامگذاری شده است شاهد تعطیل شدن شرکت لوله‌گستر، مجتمع صنعتی اسفراین و به دنبال آن تاثیر منفی آن در فولاد نیشابور خواهیم بود. لذا لازم است وزیر نفت با عنایت ویژه در این مناقصات تجدید نظر کند تا به شرکت دارای اهلیت و تجربه واگذار شود. البته باید دستهای پشت پرده و ابهامات مربوطه توسط سازمانهای بازرسی شفاف شود.

وی در تذکر دیگری به وزرای نیرو و کشاورزی گفت: وزارت نیرو چاه های کشاورزی را به  دلیل اضافه برداشت حتی تا 90 میلیون جریمه می کند. رویکردی که باعث بروز مشکلاتی برای کشاورزان شده است و باید تجدید نظر صورت گیرد.

قوامی همچنین بر لزوم پرداخت مطالبات کشاورزان بر مبنای نرخ روز و در موعد مقرر به دلیل قرار داشتن در زمان برداشت گندم  تاکید کرد.

۷ خرداد ۱۳۹۶ ۱۵:۰۰
تعداد بازدید : ۵۵۸