نمایشگاه صنعت پلاستیک ویتنام در شهریور ماه برگزار می شود

نمایشگاه صنعت پلاستیک ویتنام در شهریور ماه برگزار می شود
هفدهمین نمایشگاه صنعت پلاستیک ویتنام (VietnamPlas) از ۲۲ تا ۲۵ شهریور ماه در مرکز همایش و نمایشگاه سایگون (SECC) برگزار می شود.

علیرضا الهی، مدیرعامل شرکت بیوتی اسکای نماینده رسمی نمایشگاه ویتنام پلاس با اعلام این خبر به «پتروتحلیل»، گفت: نمایشگاه صنعت پلاستیک ویتنام (VietnamPlas) رویداد پیشرو این کشور محسوب می شود که ترکیبی چشمگیر از کارشناسان بین المللی در زمینه پلاستیک و لاستیک را برای گفتگو در مورد مسائل کلیدی موثر بر صنعت در مقیاس منطقه ای و جهانی دعوت می کند.
وی افزود: ویتنام پلاس با سابقه ی ۱۶ دوره برگزاری، حالا به یکی از با تجربه ترین نمایشگاه ها در ویتنام بدل شده است، به طوری که در این نمایشگاه یک نمای کلی از تمام تحولات فنی، روش ها و تکنیک های جدید و همچنین روندهای آینده این صنعت در ویتنام نمایش داده می شود.
وی در ادامه گفت: نمایشگاه صنعت پلاستیک ویتنام بار دیگر به نمایندگی از بیش از ۳۰۰ برند بین المللی از ۱۰ کشور و منطقه از جمله چین، هند، ایران، ایتالیا، کره، مالزی، نیوزیلند، سنگاپور، تایوان، ویتنام، با در اختیار داشتن ۴۰۰ غرفه، به ارائه برترین تجهیزات و روند های بازار می پردازد.

به گفته مدیرعامل شرکت بیوتی اسکای نماینده رسمی نمایشگاه ویتنام پلاس، در نمایشگاه صنعت پلاستیک، بیش از ۲۵ درصد از ماشین آلات پلاستیک و لاستیک در سراسر سالن های نمایشگاه در معرض نمایش هستند و حدود ۱۱ درصد از ماشین آلات قالب گیری تزریقی، قالب گیری دمشی و دستگاه های برش کیسه در صحنه نمایشگاه نمایشی زنده خواهند داشت.

وی همچنین افزود: بیش از ۲۲ درصد غرفه ها، آخرین محصولات مواد اولیه پلاستیک و لاستیک را به نمایش می گذارند و سایر غرفه ها محصولاتی شامل اکسترودر، تجهیزات جانبی، قالب و مهره، قطعات و لوازم جانبی و بسیاری لوازم دیگر را ارائه می کنند.
وی با اشاره به اینکه ۱۶ دوره برگزاری موفق این نمایشگاه ، سندی برای اثبات اهمیت و اثرگذاری این نمایشگاه است، گفت: این نمایشگاه توسط وزارت صنعت و تجارت، نمایشگاه ملی ویتنام ، شرکتهای بین المللی نظیر سازمان بین المللی خدمات تجارت و بازاریابی نیویورک و شرکت بین مللی چان چائو برگزار می شود.
وی در پایان افزود: علاوه بر وزارت صنعت و تجارت ویتنام به عنوان برگزارکننده ی اصلی؛ وزارت علوم و فناوری ، وزارت برنامه ریزی و سرمایه گذاری، انجمن تولید کنندگان پلاستیک و لاستیک ویتنام ، انجمن صنعت پلاستیک تایوان، انجمن صنعت قالب تایوان، انجمن ماشین سازی تایوان ، شورای چین برای توسعه ی بین مللی از حامیان این نمایشگاه به شمار می روند که بر اهمیتِ این نمایشگاه برای دولت ویتنام و نیز اهمیت منطقه ای آن صحه گذاشته و از دگر سو کیفیت و ضریبِ نفوذ و اثرگذاریِ بالای آنرا تایید و تضمین می کنند.
علاقه مندان می توانند برای حضور در نمایشگاه ویتنام پلاس با دبیر خانه نمایشگاه های پلاست در ایران با شماره تماس های  ۸۸۱۹۰۰۱۸  – ۰۲۱ داخلی ۱۱۳ تماس بگیرند و یا با آدرس ایمیل sales04@beautisky.com مکاتبه کنند.

۸ خرداد ۱۳۹۶ ۱۲:۱۸
تعداد بازدید : ۷۲۳