خصوصی سازی توسعه صنعت پتروشیمی را شتاب می بخشد

خصوصی سازی توسعه صنعت پتروشیمی را شتاب می بخشد
مهندس بیات در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت مدیریت توسعه پتروشیمی گفت: با خصوصی سازی روند توسعه صنعت پتروشیمی شتاب می گیرد.
به گزارش شانا مهندس بیات مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با بیان این که انجام خدمات شایسته در طول دوره مسئولیت برای همه خدمتگزاران کشور توفیق الهی است افزود: از تلاش و امانت داری مهندس قربانی در طول تصدی این سمت قدردانی می کنم.

وی با بیان اینکه مدیریت توسعه به دلیل توسعه زیرساخت ها نماد توسعه صنعت پتروشیمی است افزود: خطر پذیری بالای مهندس قربانی در زمان تصدی این سمت در اجرای پروژه های پتروشیمی بسیار راهگشا بوده است.

بیات در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به این که مهندس محمودیان، مدیرعامل جدید شرکت مدیریت توسعه از مدیران ارشد صنعت نفت و دارای تجربیات خوبی در زمینه های مختلف است افزود: از همه همکاران شرکت مدیریت توسعه و سایر شرکت های همکار، همکاری خوبی را با مدیریت جدید خواستارم.

وی با بیان اینکه خصوصی سازی سبب باز شدن گره ها می شود افزود: فضای شرکت مدیریت توسعه فضای دانشی و کارشناسی است و با خصوصی سازی این مجموعه هم قطعا حرکت به سمت توسعه شتاب می گیرد.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی چندی پیش در گفت و گو با شانا اظهار کرده بود : حمایت از بخش خصوصی با هدف شتاب دادن به طرح های توسعه ای صنعت پتروشیمی و افزایش تولید در این صنعت ارزش آفرین، اشتغال پایدار را به همراه خواهد داشت.

مهندس عبدالحسین بیات با بیان این که صنعت پتروشیمی امسال در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی، قابلیت آن را دارد که زمینه ایجاد اشتغال بیشتر را در این صنعت فراهم کند، گفته بود: با حمایت های مهندس قاسمی، وزیر نفت، تشویق هایی برای سرمایه داران داخلی و خارجی در نظر گرفته شده است تا در صنعت پتروشیمی سرمایه گذاری کنند.

وی هدف‌گذاری صنعت پتروشیمی را برای بالا بردن ارزش افزوده محصولات میانی پتروشیمی به کالاهایی با ارزش افزوده بالاتر عنوان کرد و گفته بود : صنایع پاییین دستی پتروشیمی از خام فروشی جلوگیری کرده و سود مناسبی را به همراه خواهد آورد.

بیات افزوده بود: در بسیاری از نقاط کشور، قابلیت توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی وجود دارد و می توان کیفیت کالاهای تولیدی را با رقبای جهانی مقایسه کرد.

۱۵ مرداد ۱۳۹۱ ۰۱:۴۶
تعداد بازدید : ۹۷۴