بازاریابی هوشمند رمز ماندگاری پتروشیمی در بازارهای بین المللی است

بازاریابی هوشمند رمز ماندگاری پتروشیمی در بازارهای بین المللی است
مدیرعامل شرکت بازرگانی پتروشیمی گفت: شناخت درست از بازار برای تداوم صادرات پایدارضروری است و باید براساس شرایط موجود در بازار اقدام به صادرات کرد.

مهدی شریفی نیک نفس مدیرعامل شرکت بازرگانی پتروشیمی درگفتگو با خبرنگار نیپنا، اظهارکرد: تنظیم بازار و نیز مدیریت عرضه و تقاضا باید برای تامین نیاز داخل و نیز صادرات هدفمند شود و در صورت رقابت سالم و نیز برنامه ریزی برای صادرات محصولات مختلف پلیمری و شیمیائی می توانیم برخی از بازارهای از دست رفته را احیا کنیم.

وی افزود: مدیریت و بازاریابی هوشمند رمزماندگاری در بازارهای بین المللی است و پتروشیمی ها باید از تمام ظرفیت های موجود برای حضور در بازارهای بین المللی به ویژه توجه به بازارهای جدید تلاش کنند تا روند صعودی صادرات بتواند تدوام داشته باشد.

 حفظ منافع ملی با حضور یکپارچه در بازارهای جهانی

مدیرعامل شرکت بازرگانی پتروشیمی با اشاره به تحولات ایجاد شده در روند عرضه و تقاضای محصولات پتروشیمی در جهان اظهارکرد: برای حضور پایدار در بازارهای بین المللی و منطقه ای نیازمند همکاری، تعامل ویکپارچگی مجتمع های پتروشیمی در مسیر صادرات هستیم.

شریفی نیک نفش تصریح کرد: تحولات بین المللی و منطقه ای ایجاد همگرایی و اتحاد میان پتروشیمی ها در بحث صادرات را بیش از گذشته نیازمند است.

وی افزود: حضور یکپارچه در بازارهای بین المللی سبب تحکیم منافع ملی می شود و نباید به دلیل برخی رقابت های داخلی بازارها را در اختیار رقیبان خود قرار دهیم و اکنون نیازمند اتحاد منسجم میان شرکت های پتروشیمی هستیم.

شریفی نیک نفس ادامه داد: وضع تعرفه های جدید، خطر آنتی دامپینگ و کاهش قیمت ها برخی ازچالش های پیش روی صنعت پتروشیمی در عرصه صادرات است که برای آنها باید با برنامه ریزی های جامع و دقیق اقدام به صادرات کرد.

۲۰ خرداد ۱۳۹۶ ۱۲:۱۷
تعداد بازدید : ۴۰۷