دوره آموزشی اصول تهیه و تنظیم قراردادهای بین‌المللی

مرکز آموزش اتاق تهران با هدف تقویت و بهبود ارتباط بنگاه‌های عضو این اتاق با شرکت‌های خارجی، یک دوره آموزشی با موضوع «اصول تهیه و تنظیم قراردادهای بین‌المللی» برگزار می‌کند.

 به گزارش روابط عمومی اتاق تهران، این دوره آموزشی که با توجه به لزوم گسترش قراردادهای تجاری در جهت استفاده از فرصت‌های پیش‌آمده در دوره پساتحریم دارای اهمیت است می‌تواند برای مدیران بنگاه‌های اقتصادی و صاحبان کسب‌وکار بسیار مورد توجه قرار گیرد.

براساس برنامه‌ریزی مرکز آموزش اتاق تهران مدت زمان این دوره آموزشی 24 ساعت آموزشی است و در روزهای زوج هر هفته (شنبه، دوشنبه و چهارشنبه) از ساعت 16 تا 20 به مدت چهار ساعت برگزار می‌شود. آغاز نخستین جلسه از این دوره آموزشی روز شنبه دهم تیر ماه 96 خواهد بود.

مدرس این دوره مسعود اخوان‌فرد است که دکتری تخصصی خود در حقوق تجارت بین‌الملل را از دانشگاه استراسکلاید انگلستان دریافت کرده و عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی مالک اشتر است.

در این دوره سرفصل‌های متعددی مانند انواع قراردادهای داخلی و بین‌المللی، مذاکرات بین‌المللی، انعقاد قرارداد، اجرای قرارداد، اختتام قرارداد، قانون حاکم بر قرارداد در حقوق ایران، صلاحیت قضایی و حل‌وفصل دعاوی، تعیین قانون صلاحیت‌دار، اصل حاکمیت اراده و ... مورد بحث و بررسی و آموزش قرار می‌گیرد.

این دوره آموزشی در مرکز آموزش اتاق تهران واقع در خیابان خالد اسلامبولی (وزرا)، خیابان 21، پلاک 10 برگزار می‌شود و فعالان اقتصادی و اعضای اتاق تهران می‌توانند با دریافت فرم ثبت‌نام از لینک آن را تکمیل کرده و همراه با سایر مدارک به مرکز آموزش اتاق تهران ارسال کنند و برای دریافت اطلاعات تکمیلی با شماره تلفن‌های 88107723 و 88107732 تماس بگیرند.

۲۱ خرداد ۱۳۹۶ ۱۰:۳۴
تعداد بازدید : ۶۴۸