گفت‌وگوی نمایندگان بخش خصوصی سر سفره افطار

گفت‌وگوی نمایندگان بخش خصوصی سر سفره افطار
برای دومین سال پیاپی، ضیافت افطار اتاق تهران با حضور اعضای هیات مدیره تشکل‌های بخش خصوصی،هیات رییسه و هیات نمایندگان اتاق تهران، هیات رییسه اتاق ایران، تعدادی از نمایندگان مجلس، وزارتخانه‌های دولتی و اصحاب رسانه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اتاق تهران شامگاه دوشنبه 21 خرداد ماه مصادف با شانزدهمین روز از ماه مبارک رمضان، اعضای هیات مدیره تشکل‌های بخش خصوصی و مقامات اتاق بازرگانی تهران و ایران در یک ضیافت افطار به میزبانی اتاق تهران حاضر شدند.

در این نشست که باشگاه دیپلماتیک وزارت امور خارجه برگزار شد، نزدیک به هزار نفر از نمایندگان بخش خصوصی در حوزه‌های مختلف حضور پیدا کردند که علاوه بر برپایی مراسم معنوی افطار به گفت‌وگو و رایزنی در مورد مسایل مهم اقتصادی کشور پرداختند.

در این مراسم هم‌چنین تعدادی از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، مدیران وزارتخانه‌های صنعت، معدن و تجارت و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، نمایندگانی از سازمان‌های دولتی و تعدادی از خبرنگاران رسانه‌های جمعی حضور داشتند.

اتاق تهران سال گذشته نیز در ضیافتی مشابه، میزبان اعضای هیات مدیره تشکل‌های بخش خصوصی بود. ضیافتی که در حال تبدیل شدن به یکی از سنت‌های حسنه پارلمان بخش خصوصی است. گعده‌هایی که بدون شک برگزاری آنها به یک‌صدا شدن بخش خصوصی و تقویت نیروی مطالبه‌گری و چانه‌زنی آن در سیاستگذاری اقتصاد کشور کمک می‌کند.

• گزارش تصویری

۲۲ خرداد ۱۳۹۶ ۱۴:۴۹
تعداد بازدید : ۳۸۴