منوچهری جای خود را به شمس داد

منوچهری جای خود را به شمس داد
در اولین ساعات کاری دیروز مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل قدیم جدید شرکت پتروپارس بدون حضور نمایندگان رسانه‌های گروهی برگزار شد و غلامرضا منوچهری جای خود را به محمدجواد شمس داد.
منوچهری از شرکت پتروپارس خداحافظی کرد.
به گزارش خبرگزاری ایلنا، در اولین ساعات کاری امروز، مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل قدیم جدید شرکت پتروپارس بدون حضور نمایندگان رسانه‌های گروهی برگزار شد و غلامرضا منوچهری جای خود را به محمدجواد شمس داد.
محمدجواد شمس پیش از این مدیر پروژه فازهای 6، 7 و 8 پارس جنوبی بود.
وزیر نفت در ادامه تغییرات مدیران وزارت متبوعش طی حکمی منوچهری را از سمت مدیرعاملی پتروپاری برکنار کرده و شمس را جایگزین وی کرد. وزیر نفت رئیس هیات امنای شرکت دولتی پتروپارس است. هرچند قرار بود شرکت پتروپارس در قالب اجرای سیاست‌های اصل 44 به بخش خصوصی واگذار شود اما تعهدات این شرکت و پروژه‌های در دست اجرا مانع از اجرایی شدن این برنامه در موعد تعیین شده، اعلام شده است.
شرکت پتروپارس با هدف توسعه میدان گازی پارس جنوبی در سال 1377 تشکیل شد.
اولین پروژه این شرکت توسعه فاز یک میدان گازی پارس جنوبی بود. در حال حاضر پتروپارس عهده‌دار توسعه فازهای 12، 19 و میدان گازی کیش است. این شرکت پیش از این در عملیات توسعه فازهای یک، چهار‏، پنج، شش، هفت و هشت حضور داشته است.
این شرکت در ونزوئلا نیز فعالیت‌هایی دارد.
شرکت پتروپارس در دوره 12 ساله فعالیت خود 5 مدیر عامل را به خود دیده و شمس ششمین مدیر عامل پتروپارس محسوب می شود . شریفی ،رضوانی، فخریه کاشانی، ترکان و منوچهری پیش از این مدیر عامل این شرکت بوده اند .
مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت پتروپارس به سیاق مراسم برگزار شده در وزارت نفت خالی از حضور خبرنگاران بود. اخیرا علی وکیلی مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس نیز برکنار شد و جای خود را به موسی سوری سپرد. جلسه تودیع وی و معارفه موسی سوری بدون حضور وی و خبرنگاران برگزار شده بود.
گفته می‌شود قلعه‌بانی مدیرعامل شرکت ملی نفت، در مراسم تودیع و معارفه در شرکت نفت و گاز پارس و پتروپارس حضور داشته است.
۲۳ دی ۱۳۸۹ ۱۲:۳۲
ایلنا |
تعداد بازدید : ۱,۳۸۶