اتاق ایران دوره مجازی آشنایی با مقررات سازمان جهانی تجارت (WTO) برگزار می‌کند

اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران با توجه به ضرورت آشنایی فعالان اقتصادی کشور با قواعد و مقررات بین‌المللی حاکم بر مناسبات کسب‌وکار در شرایط جهانی‌شدن، اولین دوره آموزشی الکترونیکی آشنایی با مقررات سازمان جهانی تجارت (WTO) را برگزار می‌کند.

با توجه به ضرورت آشنایی فعالان اقتصادی کشور با قواعد و مقررات بین‌المللی حاکم بر مناسبات کسب‌وکار در شرایط جهانی‌شدن، دوره آموزشی الکترونیکی آشنایی با مقررات سازمان جهانی تجارت (WTO) به همت اتاق ایران برگزار می‌شود.

در شرایط جدید اقتصادی کشور و ضرورت توسعه مناسبات اقتصادی بین‌المللی و به ویژه تحقق راهبرد توسعه صادرات غیرنفتی، آشنایی با قواعد و مقررات سازمان جهانی تجارت با عضویت 164 کشور که تبدیل به قانون اساسی تجارت جهانی شده است، یک ضرورت به شمار می‌رود. اتاق ایران در این راستا و با هدف دسترسی کلیه فعالان و دست‌اندرکاران اقتصادی و تجاری کشور در سراسر ایران اقدام به برگزاری این دوره آموزشی می‌کند.

حضور در این دوره که از 10 تیر لغایت 10 شهریورماه 96 برگزار می شود، برای اعضای اتاق‌های سراسر کشور، کلیه فعالان اقتصادی، دانشجویان به ویژه دانشجویان رشته‌های اقتصاد، مدیریت، حقوق و روابط بین‌الملل و همچنین مدیران و کارشناسان بخش‌های دولتی و خصوصی و مشاوران حقوقی وزارتخانه‌ها و شرکت‌های تولیدی و خدماتی توصیه می‌شود. هزینه این دوره برای اعضای اتاق‌های بازرگانی سراسر کشور مبلغ یک‌میلیون ریال و برای کاربران غیر عضو اتاق مبلغ دو میلیون ریال است.

مدت کل این دوره 30 ساعت آموزش است و به کاربران پس از پایان دوره و در صورت موفقیت در آزمون نهایی گواهی‌نامه شرکت در دوره اعطاء خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای تکمیل فرآیند ثبت‌نام از 23 خرداد لغایت 9 تیرماه 96 به وب سایت این دوره آموزشی مراجعه کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 88506090 و همچنین پست الکترونیکی  p.mehraei@iccima.irr تماس بگیرید.

۲۴ خرداد ۱۳۹۶ ۱۳:۳۳
پایگاه خبری اتاق ایران |
تعداد بازدید : ۶۹۵