اجرای قراردادهای جدید نفتی، نمایش اقتدار ایران است

نماینده سابق مجلس گفت: با اجرای قراردادهای جدید نفتی و سرمایه گذاری در این صنعت افزون بر حفظ منافع معنوی و مادی کشور، فناوری و دانش فنی را وارد کشور می‌کند و انقلاب بزرگی در صنعت نفت خواهد بود.

به گزارش شانا به نقل از ایلنا امیرعباس سلطانی گفت: اکنون که بحث تحریم‌های جامع آمریکا با حمایت کشورهای مرتجع عربی حوزه خلیج فارس برای به انزوا کشاندن ایران مطرح است اجرایی شدن قراردادهای جدید نفتی جدای از منفعت اقتصادی در جهت پیشبرد اهداف سیاسی امنیتی نظام و نقش برآب کردن نقشه های ضد ایرانی و همچنین ارتقای اقتدار کشور حائز اهمیت است.

وی با اشاره به عملکرد قابل تحسین جمهوری اسلامی در به‌کارگیری دیپلماسی نرم تصریح کرد: برجام سند رسوایی دشمنان نظام بود و اکنون این حربه که ایران را یک کشور جنگ طلب معرفی کنند، شکست خورده و صلح طلبی ایران برای دنیا روشنگری شده است.

سلطانی با بیان اینکه سیاست های نفتی دولت یازدهم و اجرایی شدن قراردادهای جدید نفتی یک برد برای نظام جمهوری اسلامی است، یادآوری کرد: ما با تداوم این سیاست بدون شک در آینده در بازار انرژی حرف‌های زیادی برای گفتن خواهیم داشت ضمن اینکه بدون سرمایه گذاری در این صنعت برنامه هایمان پیش نمی رود.

وی با اشاره به اینکه برداشت از میادین مشترک گام های رو به جلو برای رشد اقتصادی و اشتغال‌زایی در کشور است، اظهار کرد: با اجرای قراردادهای جدید نفتی و سرمایه‌گذاری در این صنعت افزون بر حفظ منافع معنوی و مادی کشور، فناوری و دانش فنی را وارد کشور می کند و انقلاب بزرگی در صنعت نفت خواهد بود.

۳۰ خرداد ۱۳۹۶ ۱۲:۰۱
تعداد بازدید : ۴۴۵