پایان ساخت دو مجتمع تولید پلی اتیلن در آمریکا

ساخت دو مجتمع تولید پلی اتیلن شرکت شورون فیلیپس در آمریکا با ظرفیت یک میلیون تن پایان یافت.
به گزارش نیپنا به نقل از پایگاه اینترنتی کمیکال اینجینیرینگ شرکت شورون فیلیپس به تازگی اعلام کرد که عملیات احداث دو مجتمع تولید پلی اتیلن (PE) این شرکت در منطقه گلف کوست ایالات متحده (U.S. Gulf Coast) به طور موفقیت آمیز  به پایان رسیده است. 
بر اساس این گزارش ، دو مجتمع یادشده بخشی از پروژه سرمایه گذاری 6 میلیارد دلاری شورون فیلیپس در منطقه گلف کوست محسوب می شود. این دو مجتمع در حال حاضر مراحل پیش راه اندازی، بررسی های اولیه و بازبینی های نهایی را برای تضمین عملکرد قابل اعتماد پشت سر می گذارند و با بهره برداری از مجتمع های یادشده، هر یک از دو واحد جدید قادر به تولید سالانه 500 هزار تن پلی اتیلن خواهند بود. 
پترسلا، رئیس و مدیر ارشد اجرایی شرکت شورون فیلیپس کمیکال، عنوان کرد: واحدهای جدید با برخورداری از خوراک ارزان قیمت و فراوان بدست آمده از منابع شیل ایالات متحده می توانند تقاضای فزاینده برای پلی اتیلن از سوی مشتریان بین المللی ما شامل تولیدکنندگان فیلم های دارای عملکرد بالا (performance films)، لوله های فشار قوی و صنایع بسته بندی را تامین کنند. 
بر پایه این گزارش ، دو مجتمع جدید تولید پلی اتیلن شرکت شورون فیلیپس در اولد اوشن (Old Ocean) تگزاس واقع شده اند و خط لوله اتیلن و همچنین سیستم ذخیره سازی این شرکت، خوراک تاسیسات یادشده را تامین می کنند.
آخرین بخش از طرح 6 میلیارد دلاری شورون فیلیپس در پروژه پتروشیمی گلف کوست، احداث یک واحد کراکر اتان جدید در بی تاون تگزاس است که انتظار می رود در سه ماهه چهارم سال جاری میلادی تکمیل شود. 
۳ تیر ۱۳۹۶ ۱۱:۲۲
تعداد بازدید : ۳۱۷