رئیس اپک امضای قرارداد فاز ۱۱ را به وزیر نفت تبریک گفت

رئیس اپک امضای قرارداد فاز ۱۱ را به وزیر نفت تبریک گفت
رئیس هیئت مدیره انجمن اپک در پیامی به مهندس بیژن زنگنه، وزیر نفت، امضای قرارداد توسعه فاز ۱۱ پارس جنوبی را تبریک گفت.

به گزارش شانا، در متن بهزاد حضرتی خطاب به مهندس بیژن زنگنه آمده است: احتراما لازم می دانم که از طرف خود و اعضای انجمن اپک از زحمات شبانه روزی جنابعالی در پیشبرد و امضای اولین قرارداد عظیم نفتی در دوران پسابرجام تقدیر و تشکر نمایم.

بی شک امضای قرارداد فاز ۱۱ پارس جنوبی علیرغم تمام مشکلات موجود بدون حمایت‌های بی شائبه مقام معظم رهبری و ریاست محترم جمهوری و تلاش‌های شبانه روزی جنابعالی و سایر مدیران ارشد آن وزارت خانه میسر نمی گردید.

امضای این قرارداد که اولین قرارداد بزرگ صنعت نفت در دوران پسابرجام است نشانه موفقیت دیپلماسی نفتی و نشانه ای برای بازگشت سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی اروپا و آسیا به میهن عزیزمان است. اکنون که در حال چیدن ثمرات برجام، هستیم امیدواریم با انعقاد قراردادهای مشابه در آینده نزدیک شاهد تحول عظیم صنعت نفت در همه زمینه‎ها باشیم.

انجمن شرکت‌های مهندسی و پیمانکاری نفت، گاز و پتروشیمی (اپک) با بیش از ۲۴۰ عضو که در شرایط سخت تحریم در اکثر پروژه‌های صنعت نفت کشور از جمله پارس جنوبی فعال بوده و اثرات خوبی از خود به یادگار گذاشته اند، آمادگی خود را برای هرگونه همکاری در اجرای بخش داخلی این پروژه را اعلام داشته و پشتیبانی خود را از اقدام‌های مهم جنابعالی اعلام می دارد. 

۱۸ تیر ۱۳۹۶ ۱۱:۱۷
تعداد بازدید : ۴۰۳