پیام رئیس محترم هیات مدیره اتحادیه به اعضاء

پیام رئیس محترم  هیات مدیره اتحادیه به اعضاء

 

 

به نام خداوند جان و خرد

همکاران و سروران گرامی؛

 

باسلام و احترام؛

        اتحادیه صادرکنندگان فرآورده‌های نفت، گاز و پتروشیمی ایران در چهاردهمین سال فعالیت خود افتخار دارد، مجموعه‌ای منسجم، وزین و همراه از فعالان و صاحب‌نظران اقتصادیِ با درایت را در عرصه تولید و صادرات فرآورده‌های نفتی در کنار هم گرد آورد. براین اساس، اینجانب و هیئت مدیره منتخب بر خود لازم می‌دانیم از حمایت‌های آگاهانه و حسن نظر تمامی همکارانمان در انتخابات هیئت مدیره سپاسگزاری نماییم. بی‌شک حضور و مشارکت هفتادویک درصدی اعضاء اتحادیه در این انتخابات می‌تواند از یک‌سو ضامن رسیدن به دستاوردهای درخشان‌تر و از سوی دیگر موجب ارتقای جایگاه اتحادیه به‌عنوان بزرگ‌ترین تشکل صنفی صادراتی در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی در عرصه‌های ملی و بین‌المللی باشد. به عنوان هیئت مدیره منتخب شما بر این باوریم، آن هنگامی می‌توانیم،خواسته‌هایمان را محقق سازیم که حضوری متمرکز و قدرتمند در کنار هم داشته باشیم.

          هیئت مدیره دوره هشتم خود را متعهد به پاسخگویی شایسته به اعتماد و انتخاب شما می‌داند و سرفراز خواهیم بود تا در این مسیر همواره ما را از توصیه ها و رهنمودهای ارزنده تان بهره مند سازید.

          امیدواریم بتوانیم در فضایی آکنده از همدلی و اعتماد، فصل درخشانی از مشارکت و همبستگی صنفی را پشت سر بگذاریم، خدمتگزارانی امین برای اتحادیه باشیم و لطف یکایکهمکارانمان را با امانت‌داری و درستکاری جبران نماییم.

 

گمان مبر که به آخر رسید کار

هزار بادة ناخورده در رَگِ تاک است

 

صمیمانه سپاسگزار حمایت و همراهی شما بزرگواران هستیم.

 

عباسعلی اسلامی

 

 

پیام رئیس هیات مدیرهپیام رئیس محترم هیات مدیره

 

۲۱ تیر ۱۳۹۶ ۱۶:۳۰
تعداد بازدید : ۷۹۴