بهبود عملکرد تولید پتروشیمی ها نسبت به سال گذشته

عملکرد مجتمع های تولیدی از ابتدای سال تا پانزدهم تیرماه در زمینه تولید و صادرات نشان دهنده بهبود عملکرد نسبت به مدت مشابه پارسال است.
به گزارش خبرنگار نیپنا، چهل و نهمین اجلاس روسای مجتمع های پتروشیمی کشور با رویکرد ایجاد فضای هم اندیشی و انتقال تجارب عملیاتی میان مدیران اجرایی با هماهنگی مدیریت کنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی و میزبانی پتروشیمی بندر امام در مجموعه آفتاب چغاخور برگزار شد.
بر اساس این گزارش،در این اجلاس گزارش عملکرد تولید صنعت پتروشیمی تا پانزدهم تیرماه ارائه شد که نشان دهنده بهبود شرایط تولید محصولات مختلف پتروشیمی نسبت به دوره مشابه در سال 95 بود و شرکت ها توانستند به رکوردی جدید در زمینه تولید دست یابند.
در این اجلاس بر لزوم افزایش تولید اشاره شد و با توجه به اقدام های صورت پذیرفته مشارکت شرکت های پتروشیمی در واحد های بالاست با هدف تامین خوراک و همچنین توجه ویژه به نگهداری و تعمیرات با هدف تولید پایدار مورد تاکید قرار گرفت.
این گزارش می افزاید: سرپرست مدیریت HSE شرکت ملی صنایع پتروشیمی نیز در اجلاس روسای مجتمع های پتروشیمی کشور ابراز امیدواری کرد که این گردهمایی فرصت های مناسب تعاملات را برای  بهبود شرایط در حوزه های نگهداری و تعمیرات، بهره برداری، خدمات فنی و HSE فراهم آورد.
 سعید باغبانی با ارائه گزارشی درباره وضعیت آلاینده ها در منطقه عسلویه و توضیحاتی درباره نظام نامه ابلاغی وزارت نفت و همچنین ابلاغ اخیرسازمان محیط زیست در ارتباط با یک درصد الایندگی پتروشیمی ها و چگونگی تعیین میزان آن از رییسان حاضر در جلسه خواست که بر رعایت کامل اصول زیست محیطی نظارت های لازم  را داشته باشند.
۲۴ تیر ۱۳۹۶ ۱۴:۰۸
تعداد بازدید : ۲۶۸