متن نامه قدردانی نمایندگان مجلس از زنگنه با اطلاع کامل امضا شده است

متن نامه قدردانی نمایندگان مجلس از زنگنه با اطلاع کامل امضا شده است
رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: عملکرد وزارت نفت در بخش‌های مختلف عالی است، نمایندگانی که نامه قدردانی از وزیر نفت را در صحن علنی مجلس امضا کردند از عملکرد این وزارتخانه اطلاع و رضایت داشته‌اند.

به گزارش شانا به نقل از ایلنا، غلامرضا تاجگردون، رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که بنده از سیاست‌های نفتی چهار سال گذشته وزیر نفت تشکر و قدردانی می‌کنم، گفت: ۲۱۴ تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز اواخر تیرماه در نامه‌ای خطاب به دکتر حسن روحانی، رئیس جمهوری، از سیاست‌های نفتی چهار سال گذشته مهندس وزیر نفت حمایت و از زحمات ایشان قدردانی کردند.

وی در پاسخ به این سوال که گفته شده تعداد قابل ملاحظه‌ای از نمایندگان که نامه تقدیر از وزیر نفت را امضا کردند، نمی‌دانند که چه چیزی را امضا کردند و بر آن صحه گذاشتند و از آن تمجید کردند، افزود: بنده، نامه را دقیقا مطالعه کردم، نمی‌توان متنی را نخوانده امضا کرد، البته ممکن است تعدادی از نمایندگان مجلس نیز باشند که از عملکرد وزیری رضایت نداشته باشد.

تاجگردون تصریح کرد: عملکرد وزارت نفت در بسیاری از حوزه‌ها از جمله اوپک، افزایش صادرات و توسعه گازرسانی عالی بوده و نمایندگانی نیز که در آن تاریخ نامه قدردانی را امضا کردند از عملکرد این وزارتخانه اطلاع و رضایت داشته‌اند.

به گزارش شانا، ۲۱۴ تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، چهارشنبه (۲۸ تیرماه) در نامه‌ای خطاب به دکتر حسن روحانی، رئیس جمهوری، از سیاست‌های نفتی چهار سال گذشته مهندس بیژن زنگنه، وزیر نفت حمایت کردند.

در این بین یکی از نمایندگان مجلس مدعی شده است که تعداد قابل ملاحظه‌ای از نمایندگان که نامه قدردانی از وزیر نفت را امضا کردند، نمی‌دانند که چه چیزی را امضا کردند و بر آن صحه گذاشتند و از آن تمجید کردند!

۷ مرداد ۱۳۹۶ ۱۷:۱۵
تعداد بازدید : ۴۲۹