ستاد مبارزه با قاچاق آماده همکاری با تشکل ها و فعالان صادراتی است

ستاد مبارزه با قاچاق آماده همکاری با تشکل ها و فعالان صادراتی است
مدیرکل دفتر مبارزه با قاچاق فرآورده های نفتی:ستاد مبارزه با قاچاق آماده همکاری با تشکل ها و فعالان صادراتی است
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اوپکس : محمد مرادی مدیر کل دفتر مبارزه با قاچاق فرآورده های نفتی در حاشیه نشست هم اندیشی اعضای اتحادیه اوپکس با نمایندگان دستگاه های اجرایی در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: یکی از مواردی کهدر حوزه ماموریت ستاد مباره با قاچاق کالا قرار دارد همکاری و تعامل با همه دستکاه های حاکمیتی و بخش خصصی است و نشست هم اندیشی با اعضای اتحادیه صادرکنندگان فرآورده های نفت، گاز، پتروشیمی در همین رابطه برگزار شد.
وی با بیان اینکه تداوم این جلسات می تواند به تسهیل در توسعه صادرات  نیز شفاف تر شدن فضای تجارت کشور منتهی شود گفت: امیدواریم با تعامل و همکاری بیشتر با فعالان اقتصادی در نهایت بتوانیم به تحقق اندیشه اقتصاد مقاومتی و رونق تولید و اشتغال که رویکرد کلان نظام است کمک کنیم.
مدیر کل دفتر مبارزه با قاچاق فرآورده های نفتی یادآور شد: در سالهای گذشته قاچاق سوخت یا فرآورده به صورت خیلی بیشتری وجود داشت که بخشی از آن به مباحث افزایش نرخ جهانی نفت مرتبط بود اما در  سالهای اخیر ، به دلیل تغییراتی که در ساختار اقتصاد جهانی رخ داده  و اقدامات سازنده ای که برای مبارزه با قاچاق سوخت صورت گرفته است کاهش بسیار زیادی را شاهدیم .
مرادی افزود:اراده  کلی نظام بر مبارزه با قاچاق و حمایت از تجارت شفاف است و در این راه آماده ی تعامل و همکاری با همه نهادها ، تشکل ها و فعالان صادراتی هستیم.
۱۱ مرداد ۱۳۹۶ ۱۶:۰۳
پایگاه اطلاع رسانی اوپکس |
تعداد بازدید : ۷۳۲