پتروشیمی غدیر مناقصه تأمین جامبوبگ برگزار می کند

شرکت پتروشیمی غدیر در نظر دارد، مناقصه تأمین جامبوبگ را برگزار نماید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اوپکس، پتروشیمی غدیر در نظر دارد جامبوبگ مورد نیاز خط تولید خود را از طریق مناقصه تامین کند.متقاضان می توانند پس از دریافت اسناد مناقصه و قبل از اتمام زمان تعیین شده، مدارک خود را به آدرس : منطقه ویژه اقتصادی ماهشهر – سایت ۳ – شرکت پتروشیمی غدیر ، دبیرخانه کمیسیون معاملات به تلفن : ۰۶۱۵۲۱۲۴۳۰۶ -۲۴۲۶۰ ۰۶۱۵۲۱  تحویل و رسید دریافت نمایند. این آگهی به مدت ۱۰ روز کاری از تاریخ ۹۶/۰۵/۱۵  الی  ۹۶/۰۵/۲۸  دارای اعتبار می باشد.

مشخصات فنی جامبو بگ ولو دار به ظرفیت اسمی ۱۲۰۰ کیلو گرم برای بسته بندی پودر پی وی سی

مشخصات فنی تامین جامبوبگ غدیر

مشخصات فنی تامین جامبوبگ غدیر

مشخصات فنی تامین جامبوبگ غدیر

مشخصات فنی تامین جامبوبگ غدیر

مشخصات فنی تامین جامبوبگ غدیر


دستورالعمل و شرایط شرکت در مناقصه

شرایط عمومی :

شرکت پتروشیمی غدیر در نظر دارد عقد قرارداد مربوط به تامین جامبوبگخود را با شرایط ذیل از طریق برگزاری مناقصه عمومی به یکی از شرکتهای ذیصلاح واگذار نماید :

۱- بررسی اسناد و مدارک مناقصه :

پیشنهاد دهندگان بایستی قبل از تسلیم پیشنهاد قیمت، اسناد و مدارک مناقصه را دقیقاً مطالعه و بررسی و از مفهوم جزء به جزء آنها مطلع گردند . چنانچه هنگام مطالعه اسناد و مدارک مناقصه ، بنظر پیشنهاد دهنده نکات مبهم و یا ناقص وجود داشته باشد که نیاز به شرح و توضیح بیشتری باشد پیشنهاد دهنده باید سؤالات خود را کتباً به شرکت پتروشیمی غدیر ارسال و استفسار نماید و چنانچه در نتیجه این استفسار اطلاعات و توضیحاتی بدست آید که در اسناد و مدارک مناقصه منعکس نباشد مراتب کتباً باطلاع استفسار کننده و همچنین سایر پیشنهاد دهندگان خواهد رسید . هر نوع توضیح یا تجدید نظ ، اضافه یا حذف مطلبی به مدارک مناقصه از طریق رسمی انجام و طی نامه به نشانی دعوت شدگان ارسال و یا تسلیم می گردد . و این ضمائم جزء مدارک مناقصه منظور خواهد گردید .

هیچگونه استنادی از طرف پیشنهاد دهندگان به توضیحات شفاهی و هیچ نوع ادعای بعدی بدلیل اینکه پیشنهاد دهنده به شرایط و احوال کلی و محلی واقف نبوده است و هیچگونه تعذر به عدم فهم مطالب اسناد مناقصه و یا استناد به نارسا بودن مطالبمندرج در آنها از طرف پیشنهاد دهنده مسموع نخواهد بود .

۲-تکمیل نمودن مدارک مناقصه :

پیشنهاد دهنده باید اسناد و مدارک مناقصه ای را که از مناقصه گزار دریافت نموده است بر طبق شرایط مناقصه ، دعوتنامه آن ، اصلاحیه هایی که طبق شرح بند یک فوق احیاناً در حین مناقصه صادر و برای کلیه شرکت کنندگان ارسال گردد ، سایر دستورالعملها و مقررات ، تکمیل ، تنظیم ، مهر و امضاء نموده و همراه سایر مدارک درخواستی حسب مورد در پاکتهای ((الف)) و ((ب)) و ((ج)) قرار داده و پس از درج موضوع مناقصه ، نام و نشانی پیشنهاد دهنده و تاریخ تسلیم پیشنهاد بر روی پاکتهای مذکور آنان را بصورت در بسته و لاک و مهر شده در مهلت مقرر با اخذ رسید به دفتر شرکت پتروشیمی غدیر تسلیم نماید . درغیر اینصورت و یا در صورت عدم اجرای کامل دستورات فوق الذکر ، پیشنهاد واصله مورد قبول نخواهد بود و شرکت پتروشیمی غدیر حق دارد بدون اینکه نیاز به هر نوع توضیح یا استدلالی باشد چنین پیشنهادی را مردود بداند .

۳- تضمین شرکت در مناقصه :

پیشنهاد دهنده باید سپرده ای به  مبلغ ۴۹۸ میلیون ریال(چهارصد و نودو هشت میلیون ریال)، بعنوان تضمین  شرکت در مناقصه به یکی از سه روش زیر پیوست پیشنهاد خود نماید .

الف)ضمانتنامه بانکی

ب) واریز وجه نقد به شماره حساب ۱۰۸۰۱۰۱۰۷۰ بانک تجارت شعبه ۱۷  شهریور ماهشهر به نام شرکت پتروشیمی غدیر

ج) چک تضمین شده بانکی در وجه شرکت پتروشیمی غدیر

تبصره : مدت اعتبار ضمانتنامه بایستی نود (۹۰) روز  از تاریخ تسلیم پیشنهاد بوده و همچنین قابل تمدید بمدت ۳ ماه به دستور شرکت پتروشیمی غدیر باشد .

۴-اسناد مناقصه :

منظور از اسناد مناقصه تمام اسناد و مدارک مشروحه ذیل است که حسب مورد و به شرح زیر پیشنهاد دهندگان می بایست آنان را در یکی از سه پاکت  «الف» یا «ب» یا «ج» قرار دهند:

الف) اسناد و مدارکی که باید در پاکت «الف» قرار داده شود عبارتند از :

۱) تضمین شرکت در مناقصه که بصورت ضمانتنامه بانکی تهیه گردیده

ب) اسناد و مدارکی که باید در پاکت «ب» قرار داده شود عبارتند از :

۱) شرح کار منظم به اسناد مناقصه که باید به امضاء و مهر پیشنهاد دهنده رسیده و عبارت «قرائت شده مورد قبول است » در زیر اسناد درج گردد.

۲) سوابق پیشنهاد دهند(طبق بند ۵ این دستورالعمل)

۳)دستورالعمل شرکت در مناقصه

۴) رونوشت مصدق اساسنامه و آگهی آخرین تغییرات در مورد دارندگان امضای مجاز پیشنهاد دهنده برای اسناد مالی و تعهد آور و آخرین وضعیت ثبتی شرکت ویژه این مناقصه به تاریخ برگزاری زمان مناقصه

۵) کپی کارت اقتصادی(کد اقتصادی) پیشنهاد دهنده

۶) برگ شرایط عمومی و اختصاصی مناقصه که تمام صفحات توسط پیمانکار مهر و امضاء شده با قید عبارت  «قرائت شده مورد قبول است»

۷) لیست تجهیزات و امکانات در اختیار و آماده بکار پیشنهاد دهنده

تبصره: در صورت کار اجرایی در سایت ، ۳ آیتم زیر مدنظر گرفته و اسناد نیز در پاکت «ب» ارائه گردد:

۱) لزوم معرفی نیروی ایمنی از طرف پیمانکار در پروژه ها وفعالیت های اجرایی در سایت.

۲)گواهی حسن انجام از واحد HSE کارفرمای پروژه قبلی.

۳)گواهی تایید صلاحیت ایمنی پیمانکاران از اداره کار

ج) اسناد و مدارکی که باید در پاکت «ج» قرار داده شود عبارتند از : پیشنهاد قیمت ضمیمه اوراق مناقصه با عدد و حروف بصورت خوانا و بدون هیچگونه شرط و با امضاء مقام مجاز و ممهور به مهرشرکت .

۵-سوابق پیمانکار :

پیمانکار موظف است سوابق کارهای مشابه اجرا شده و یا در حال انجام توسط خود را با ذکر نام کارفرما، تاریخ شروع و پایان  کار، محل اجرای کار، مدت اولیه قرارداد ، مبلغ اولیه و مبلغ نهایی کار، شرح مختصری از کار ، رضایتنامه از کارفرمایان قبلی را تهیه و همراه مدارک مناقصه تحویل نماید .

۶- قانون کار، بیمه و مالیات :

مقررات مربوط به کارگران ، قانون کار و تأمین اجتماعی و آخرین مصوبات قوانین مربوطه در این مورد  (منطبق با طرحهای غیرعمرانی)  ملاک عمل خواهد بود . هزینه های بیمه ، مالیات و سایر حقوق دولتی برعهده پیمانکار میباشد .

۷-هزینه های مناقصه:

شرکت پتروشیمی غدیر هزینه هایی را که پیشنهاد دهندگان بابت تهیه و تسلیم پیشنهادات خود متحمل شده اند پرداخت نمی نماید .

۸-نحوه استرداد ضمانتنامه شرکت در مناقصه :

پس از باز شدن پاکات و بررسی پیشنهادات مناقصه توسط شرکت پتروشیمی غدیر ، ضمانت نامه های شرکت در مناقصه کلیه شرکت کنندگان بجز نفرات اول و دوم مسترد خواهد شد .

ضمانتنامه های شرکت در مناقصه نفرات اول و دوم مناقصه پس از تسلیم ضمانتنامه انجام تعهدات توسط برنده مناقصه و امضای پیمان ، مسترد خواهد شد .

۹-انعقاد پیمان :

برنده مناقصه ملزم است ظرف مدت ۱۰ روز از تاریخ ابلاغیه کتبی قبولی پیشنهاد ، جهت امضای پیمان به دفتر امور پیمانهای شرکت پتروشیمی غدیر مراجعه نماید . در صورتعدم امضای قرارداد در زمان مقرر بمنزله آن است که برنده مناقصه از مبادله و امضای پیمان خودداری نموده است و در این صورت وجه تضمین مندرج در بند ۳ شرایط مناقصه که تسلیم نموده است بنفع شرکت پتروشیمی غدیر و بدون هیچگونه تشریفات قضایی ضبط شده و برنده مذکور حق هیچگونه اعتراض و ادعایی نسبت به آن نخواهد داشت .

در چنین موردی چنانچه شرکت پتروشیمی غدیر نفر دوم را به عنوان برنده مناقصه اعلام کند و وی نیز حاضر به انعقاد پیمان نشود ،سپرده وی نیز ضبط شده و مناقصه تجدید خواهد شد. همچنین برنده مناقصه موظف است در رأس موعد مقرر مندرج در دعوتنامه شرکت در مناقصه و اعلام کتبی شرکت پتروشیمی غدیر مبنی برشروع کار ، عملیات موضوع پیمان را شروع نماید .

۱۰-افتتاح پیشنهادها :

در زمان افتتاح پیشنهادات ، ابتدا پاکت «الف» ضمانتنامه شرکت در مناقصه باز شده و در صورتیکه ضمانتنامه شرکت در مناقصه ایرادی نداشته باشد پاکت بعدی باز خواهد شد .

۱-۱۰-چنانچه ضمانتامه شرکت در مناقصه به تشخیص اعضاء کمیسیون طبق شرایط تهیه نشده باشد پاکت های بعدی باز نگردیده و پیشنهاد مورد بحث مردود شناخته می گردد . به پیشنهادات ناقص و مبهم و یا مشروط ترتیب اثر داده نخواهد شد و شرکت پتروشیمی غدیر به هیچ وجه مقید به قبول پیشنهاد خاص نبوده و نیز تعهدی بر امضای پیمان با حائز حداقل بهاء را ندارد .

۲-۱۰- آنچه شرکت پتروشیمی غدیر به تبانی و مواضعه بین پیشنهاد دهندگان وقوف حاصل نماید پیشنهادها را مردود تشخیص داده و پیشنهاد دهندگان متخلف را برای مدتی که ممکن است دائمی باشد از لیست شرکت های ذیصلاحیت برای دعوت به مناقصه حذف خواهد نمود .

۳-۱۰- هیچیک از پیشنهادات قبول شده تلقی نخواهد شد مگر آنکه اعلام کتبی درباره چنین قبولی بوسیله شرکت پتروشیمی غدیر برای پیشنهاد دهنده فرستاده شده باشد .

۴-۱۰-شرکت کننده در مناقصه باید دارای کد اقتصادی بوده و کپی آن را همراه پیشنهاد خود در پاکت  «الف» و «ب» ارایه نماید.

۵-۱۰-به پیشنهادات مبهم ، مشروط و فاقد سپرده و پیشنهاداتی که بعد از موعد مقرر ارائه گردد ترتیب اثر داده نخواهد شد .

۶-۱۰- کارفرما(شرکت پتروشیمی غدیر (در رد یا قبول هریک از پیشنهادات مختار است .

شرایط اختصاصی پیمان :

۱-نحوه پرداخت مبلغ قرارداد : مطابق با آئین نامه کمیسیون معاملات شرکت، تا سقف ۲۵٪  مبلغ قرارداد به عنوان پیش پرداخت در قبال دریافت ضمانتنامه بانکی به پیمانکار پرداخت می گردد . ضمانتنامه مذکور پس از مستهلک شدن پیش پرداخت به پیمانکار عودت میگردد.

۲- از هر پرداخت به پیمانکار ۵٪ بابت حق بیمه کسر وبه همراه آخرین صورت حساب پیمانکار نزد کارفرما سپرده خواهد شد

این سپرده پس از پایان قرارداد و ارائه مفاصا حساب تأمین اجتماعی از سوی پیمانکار به وی مسترد خواهد شد .

۳- از مبلغ ناخالص هر پرداخت به پیمانکار ۱۰٪ بابت تضمین حسن انجام کار کسر و نزد کارفرما سپرده خواهد شد، ۱۰٪ تضمین حسن انجام کار پس از تحویل موقت و ۵۰ درصد باقیمانده۱۰٪  تضمین حسن انجام کار پس از پایان دوره تضمین و تحویل قطعی موضوع قرارداد چنانچه موجبی برای ضبط وصول آن به نفع کارفرما نباشد ، عینا" به پیمانکار مسترد می گردد(در صورت ارائه ضمانتنامه بانکی معادل مبلغ باقیمانده، ۵۰ درصد باقیمانده با درخواست پیمانکار مسترد میگردد).

۴- در هنگام عقد قرارداد و قبل از پرداخت پیش پرداخت ، پیمانکار متعهد است معادل ۵% مبلغ اولیه قرارداد ضمانتنامه بانکی به عنوان تضمین انجام تعهدات ارائه نماید . این تضمین پس از تحویل موقت قرارداد چنانچه موجبی جهت ضبط وصول آن به نفع کارفرما نباشد به پیمانکار مسترد می گردد .

۵- در صورت بروز تأخیر غیرمجاز در اجرای عملیات موضوع قرارداد به ازاء هر روز تأخیر غیر مجاز ۲% کل مبلغ قرارداد به عنوان جریمه محاسبه و از مطالبات و تضامین پیمانکار کسر خواهد شد . بدیهی است در صورتیکه جمع مدت تأخیر از یک دهم مدت قرارداد بیشتر شود ، کارفرما حق خواهد داشت قرارداد حاضر را ضمن اعمال جریمه تأخیر ، فسخ نماید.

۶- تهیه نقشه های اجرایی مورد نیاز و مستندسازی مراحل خرید و اجرا برعهده و هزینه پیمانکار می باشد.

۷- پیمانکار متعهد است قبل از خرید عمده کالاهای موضوع قرارداد ، نمونه کالاهای مورد نظر را به همراه مشخصات فنی ها جهت بررسی و اظهارنظر به کارفرما ارائه نماید . خرید عمده کالاها منوط به تأیید نمونه ها توسط Certificate مربوطه و کارفرما می باشد .

۸- پیمانکار متعهد است ظرف ۱۰ روز از تاریخ ابلاغ کار، برنامه زمانبندی خرید و اجرای عملیات موضوع قرارداد را جهت بررسی و تأیید به کارفرما ارائه نماید .

۹- سایر شرایط در متن موافقت نامه پیمان مشخص و به امضاء طرفین خواهد رسید.

منبع: پترون

۱۶ مرداد ۱۳۹۶ ۱۴:۱۴
تعداد بازدید : ۸۸۸