دو کارگاه آموزشی ویژه مدیران ارشد بنگاه‌ها و مدیران تشکل‌ها

دو کارگاه آموزشی «مدیریت و توسعه شایستگی‌های سرمایه‌های انسانی» و «روش‌های تسهیل‌گری جلسات» توسط اتاق تهران برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اتاق تهران کارگاه آموزشی مدیریت و توسعه شایستگی‌های سرمایه‌های انسانی از سوی مرکز آموزش اتاق تهران برگزار می‌شود. مدت زمان در نظر گرفته شده برای این کارگاه آموزشی 8 ساعت است و شروع آن از روز چهارشنبه 25 مرداد ماه جاری از ساعت 8 تا 12 خواهد بود. مدیریت و تدریس در این کارگاه نیز برعهده ایرج سلطانی است.

مخاطبان این دوره آموزشی که مدیران ارشد بنگاه‌های اقتصادی هستند، با حضور در این کارگاه با مفاهیم و سرفصل‌هایی چون شایستگی‌های مدیریت، مدل‌های توانمندسازی کارکنان، روش‌های جانشین‌پروری و توسعه شایستگی‌ها، مفهوم شایستگی‌های مدیریت، پیش‌نیازهای جانشین‌پروری، ارکان شایستگی‌های مدیریت و ... آشنا خواهند شد.

با توجه به محدودیت‌های موجود، اولویت حضور در این کارگاه با افرادی خواهد بود که زودتر برای ثبت‌نام اقدام و فرآیند آن را تکمیل کنند. آخرین مهلت برای اعلام حضور در این دوره نیز سه روز قبل از تشکیل نخستین جلسه کارگاه اعلام شده است.

 

کارگاه آموزشی روش‌های تسهیل‌گری جلسات

کارگاه آموزشی روش‌های تسهیل‌گری جلسات ویژه تشکل‌های عضو اتاق تهران، در محل مرکز آموزش اتاق تهران برگزار خواهد شد.

این کارگاه آموزشی هشت ساعته برای اعضای هیات رییسه، دبیران و کارشناسان تشکل‌های اقتصادی عضو اتاق تهران تشکیل شده است و حضور در آن را ارائه معرفی‌نامه از تشکل مربوطه، بدون هزینه، خواهد بود.

مدیریت این کارگاه آموزشی را رضا استوان برعهده دارد و در آن سرفصل‌هایی چون دلایل اهمیت جلسات، گزارش‌دهی و ارائه مطلب، تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی در جلسات، و .... به بحث و بررسی گذاشته می‌شود.

این کارگاه آموزشی در روزهای شنبه 4 و یکشنبه 5 شهریورماه جاری از ساعت 9 الی 13 در محل ساختمان آموزش اتاق تهران برگزار خواهد شد. علاقمندان می‌توانند با دریافت فرم ثبت‌نام و تکمیل آن آمادگی خود برای حضور در این کارگاه آموزشی را اعلام کنند.

هم‌چنین فعالان اقتصادی می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های 88107732 و 88107723 در مرکز آموزش اتاق تهران تماس بگیرند.

 

• کارگاه آموزشی مدیریت و توسعه شایستگی های سرمایه های انسانی

• کارگاه آموزشی روش های تسهیل گری جلسات

۱۸ مرداد ۱۳۹۶ ۱۵:۱۸
تعداد بازدید : ۵۳۳