مشارکت بخش خصوصی نقطه قوت ایران پلاست هشتم است

مشارکت بخش خصوصی نقطه قوت ایران پلاست هشتم است
رئیس کمیته مواد انجمن صنایع همگن پلاستیک مهم ترین نقطه قوت ایران پلاست هشتم را مشارکت دادن بخش خصوصی و پایین دستی در سیاست گذاری خواند.

به گزارش شانا، مهدی پورقاضی با اشاره به دوره های پیشین نمایشگاه ایران پلاست گفت: در دوره های گذشته در برگزاری نمایشگاه ایران پلاست، صنایع پایین دستی در تصمیم گیری و سیاست گذاری نقشی نداشته اند، اما در این دوره برای اولین بار، شرکت ملی صنایع پتروشیمی پذیرفته است که نمایندگانی از بخش خصوصی در شورای سیاست گذاری حضور داشته باشند.

وی ادامه داد: این اقدام مناسبی است که امیدواریم در برنامه های آتی، بخش خصوصی بتواند نقش بیشتری در سیاست گذاری صنعت پتروشیمی به عهده بگیرد.

بر پایه اعلام ستاد خبری هشتمین دوره نمایشگاه بین المللی ایران پلاست، عضو شورای سیاست گذاری ایران پلاست هشتم تصریح کرد: باید این نمایشگاه را هدفی ملی بدانیم و همه اهالی صنعت پلاستیک و پتروشیمی در آن همکاری و شرکت کنیم.

 وی ادامه داد: این اقدام سبب هم فکری بیشتر فعالان این صنعت می شود و مشکلات موجود را تا حد زیادی کاهش می دهد.

پورقاضی با اشاره به فرصت برگزاری نمایشگاه ایران پلاست گفت: این نمایشگاه محل مناسبی برای عرضه محصولات است؛ بنابراین واحدهایی که برای فروش با مشکل رو به رو هستند، برای پیدا کردن راهکارهای فروش و رفع این موانع می توانند از فرصت برگزاری این نمایشگاه استفاده کنند و حتی می توانند بازارهای صادراتی خود را نیز ایجاد یا تقویت کنند.

۲۸ مرداد ۱۳۹۱ ۰۳:۰۷
تعداد بازدید : ۹۳۴