زنگنه به خوبی از فضای پسابرجام استفاده کرد

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این‌که تولید و صادرات نفت ایران پس از برجام افزایش یافت، گفت: زنگنه وزیری بود که به خوبی توانست از ظرفیت موافقتنامه هسته‌ای (برجام) در حوزه نفت استفاده کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اوپکس، محمود صادقی، نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی، در باره معرفی مهندس بیژن زنگنه به عنوان وزیر پیشنهادی نفت در دولت دوازدهم گفت: عملکرد زنگنه بسیار مطلوب بوده و توانسته است از ظرفیت برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) در حوزه نفت استفاده کند.

وی افزود: در چهار سال گذشته به ظرفیت تولید و صادرات نفت ایران افزوده شد، که این مهم نیز از دستاوردهای بزرگ مهندس زنگنه به شمار می‌آید.

سید مهدی مقدسی، نماینده اراک، کمیجان و خنداب در مجلس نیز در باره وزیر پیشنهادی نفت، گفت: وزیر نفت به دلیل تسلط و تجربه کافی جزو وزیران خوب و نمونه دولت است، ضمن این‌که وی در بحث قرارداد با شرکت‌هایی همچون توتال فرانسه عملکرد بسیار خوبی داشت، امیدواریم امضای چنین قراردادهایی در صنعت نفت تداوم یابد، همچنین مجلس نیز از چنین سرمایه گذاری‌هایی حمایت می‌کند.

علی اکبری، نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی نیز در این باره گفت: عملکرد مهندس زنگنه در حوزه‌های مختلف از جمله گازرسانی روستایی بسیار ایده‌ال و مناسب بوده است، وی به صورت کارشناسی به کار خود مسلط است، بنابراین برای حفظ روند توسعه‌ای محورهای اساسی حوزه نفت، بنده رای به ابقای وی می‌دهم.

منبع:شانا

۲۳ مرداد ۱۳۹۶ ۱۵:۴۲
تعداد بازدید : ۵۳۶