آموزش مدرس برای همکاری با اتاق تهران

مرکز آموزش اتاق تهران قصد دارد کادر آموزشی خود را با برگزاری یک دوره آموزشی تربیت مدرس تکمیل کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اوپکس، موسسه آموزش و توسعه منابع انسانی اتاق بازرگانی تهران (ITECC) با همکاری موسسه ترویج کسب‌وکار اتاق بازرگانی اتریش (WIFI) یک دوره آموزش تربیت مدرس برگزار می‌کند که هدف از آن تکمیل کادر مدرسان این موسسه آموزشی است.

بنابر اعلام مرکز آموزش اتاق تهران، در هشت رشته رهبری و مدیریت (مدیران عامل)، مدیر بازاریابی و فروش، مدیر منابع انسانی، مدیر مالی، مدیر تولید، مدیر کارآفرینی و نوآوری، مدیر بازرگانی (صادرات و واردات) و مدیر فناوری اطلاعات متقاضی تدریس پذیرفته می‌شود. در هر کدام از این رشته‌ها 10 نفر پذیرفته می‌شوند.

افراد واجد شرایط که علاقمند به حضور در این دوره‌ها باشند و بتوانند شرایط لازم را احراز کنند، با حمایت مرکز آموزش اتاق تهران در این دوره‌ها حاضر می‌شوند و در مقابل تعهداتی برای تدریس دوره به این مرکز خواهند داشت.

شرایط عمومی حضور در این دوره‌ها، داشتن حداقل مدرک کارشناسی ارشد، داشتن حداقل پنج سال تجربه تدریس، حداقل سن ۲۸ و حداکثر 45 سال و تسلط به زبان انگلیسی است.

در نهایت مرکز آموزش اتاق تهران اعلام کرده است که حضور در این دوره‌ها، مبتنی بر ایجاد رابطه استخدامی نیست و علاوه بر آموزش سطح بالا به فرد متقاضی، استفاده از این نیروها به صورت حق‌التدریس در مرکز آموزش اتاق تهران صورت می‌گیرد. انتخاب نهایی متقاضیان برای حضور در این دوره‌ها نیز علاوه بر احراز شرایط عمومی، از طریق مصاحبه حضوری صورت می‌گیرد.

متقاضیان واجد شرایط می‌توانند برای حضور در این دوره مدارک و رزومه خود را حداکثر تا تاریخ 5 شهریور ۹۶ به آدرس ایمیل  int.edu@tccim.ir  یا شماره نمابر 88107572 ارسال کنند.

کارشناسان مرکز آموزش اتاق تهران با شماره تلفن 88713078 پاسخگوی سوالات و ابهامات متقاضیان هستند. هم‌چنین می‌توان برای دریافت اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه کرد.

منبع: اتاق تهران

۲۴ مرداد ۱۳۹۶ ۱۰:۳۶
تعداد بازدید : ۵۶۷