ادامه رایزنی ها برای تأمین خوراک پتروشیمی ایلام/ تولید متوقف نمی شود

ادامه رایزنی ها برای تأمین خوراک پتروشیمی ایلام/ تولید متوقف نمی شود
مدیرعامل پتروشیمی ایلام گفت: فرایند تولید متوقف نمی شود و رایزنی های مستمر برای تامین خوراک مورد نیاز پتروشیمی ایلام همچنان ادامه دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اوپکس، فرهاد دانشی ممقانی با بیان اینکه به دلیل کاهش تولید خوراک موردنیاز پتروشیمی های کشور، اغلب پتروشیمی ها با کاهش تولید مواجه شده اند، اظهار داشت: پس از این کاهش تولید خوراک، متاسفانه تولید پتروشیمی ایلام نیز برای چند روز به طور کامل متوقف و دچار چالش شد.

وی با اشاره به اینکه با پیگیری ها و رایزنی های مجدانه مدیران ارشد و نمایندگان استان و نیز مسئولان پتروشیمی، اندکی از خوراک مورد نیاز تامین و پتروشیمی ایلام دوباره وارد مدار تولید شده است، افزود: هم اکنون و در هر ساعت حدود  ۱۵ تن خوراک (اتیلن) مورد نیاز وارد پتروشیمی ایلام می شود.

مدیرعامل پتروشیمی ایلام با رد شایعه توقف مجدد تولید پتروشیمی ایلام، بیان داشت: بر اساس اعلام نظر متولیان امر، روند تامین خوراک و فرایند تولید پتروشیمی ایلام تا پایان شهریور ماه سالجاری به حالت عادی برخواهد گشت.

فرهاد دانشی ممقانی با بیان اینکه واحد SRU پتروشیمی ایلام هم اکنون با بیش از ۷۵ درصد پیشرفت در حال اجراء است، یادآور شد: امیدواریم که این پروژه مهم تا پایان سالجاری برای دریافت خوراک مورد نیاز از پالایش گاز ایلام، طور کامل مورد بهره برداری قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه خطوط انتقال میعانات گازی در مسیر پالایش گاز ایلام- پتروشیمی ایلام به طور کامل تعبیه و ایجاد شده است، خاطرنشان ساخت: قطعا با توسعه پالایش گاز ایلام و ایجاد فاز دوم آن، تا حدودی مشکل تامین خوراک پتروشیمی ایلام مرتفع خواهد شد.

مدیرعامل پتروشیمی ایلام تصریح کرد: فرایند تولید متوقف نمی شود و رایزنی های مستمر برای تامین خوراک مورد نیاز پتروشیمی ایلام همچنان ادامه دارد/قدس آنلاین

۲۹ مرداد ۱۳۹۶ ۱۱:۳۹
تعداد بازدید : ۷۶۰