بخش خصوصی به توانمندسازی ایران پلاست کمک می کند

بخش خصوصی به توانمندسازی ایران پلاست کمک می کند
رئیس دفتر توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی حضور بخش خصوصی در شورای سیاست گذاری ایران پلاست هشتم را فرصتی برای توانمندشدن تشکل های بخش خصوصی خواند.
 

به گزارش شانا، رئیس دفتر توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی اظهار کرد: در این دوره برای نخستین بار شاهد حضور بخش خصوصی در شورای سیاست گذاری ایران پلاست هستیم؛ به طوری که آنها همواره در تصمیم گیری های این شورا مشارکت دارند.

مهندس محمد زیار افزود: این اتفاق، فرصت خوبی است که تشکل ها بیش از گذشته در جهت توانمندسازی خود عمل کنند تا بتوانیم در آینده سایر رویدادهای این صنعت را نیز به آنها واگذار و خود به نقش نظارتی اکتفا کنیم.

عضو شورای سیاست گذاری ایران پلاست هشتم با اشاره به گستردگی این نمایشگاه گفت: باید کاری کنیم که در آینده نزدیک همه صنایع زیرمجموعه پتروشیمی به برپایی نمایشگاهی با این وسعت و امکانات اقدام کنند.

زیار همچنین از برگزاری یک همایش در حاشیه این نمایشگاه خبر داد و گفت: دفتر توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی در نظر دارد در حاشیه این نمایشگاه همایش "معرفی فرصت های سرمایه گذاری در حوزه صنایع تکمیلی پتروشیمی" را برگزار کند.

وی گفت: این همایش که روز دوم نمایشگاه برگزار می شود، به رونق بیشتر ایران پلاست منجر خواهد شد، زیرا در جریان این همایش مهمانان داخلی و خارجی حضور پیدا خواهند کرد و بسته های سرمایه گذاری شامل روش های تازه، تسهیلات و سایر موارد به آنها ارائه خواهد شد.

زیار هدف از برگزاری این همایش در حاشیه ایران پلاست را کمک به این نمایشگاه خواند و گفت: ایران پلاست باید به دستاوردهای عینی خود یعنی توسعه عملی این صنعت و جذب بیشتر مشارکت کنندگان نزدیک شود.

بزرگ ترین نمایشگاه صنعت پلاستیک ایران 14 تا 17 آبان ماه در محل دائم نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود.

در نمایشگاه بین المللی ایران پلاست2012، فعالان صنعت پلاستیک در پنج گروه، مواداولیه، ماشین الات و تجهیزات پلیمری، محصولات ساخته شده و نیمه ساخته، خدمات فنی و مهندسی و کامپوزیت‌های پلیمری حضور خواهند داشت.

۳۱ مرداد ۱۳۹۱ ۰۲:۵۱
تعداد بازدید : ۸۵۹