رشد تولید پلی پروپیلن روسیه

تمامی تولیدکنندگان پلی پروپیلن در روسیه به غیر از شرکت Neftekhimiya میزان تولید پلی پروپیلن خود را افزایش دادند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اوپکس به نقل از پایگاه اینترنتی آی سی آی اس (ICIS)، حجم تولید پلی پروپیلن (PP) روسیه در بازه ماه های ژانویه تا ژوئیه سال 2017 افزایش 9 درصدی را نسبت به مدت مشابه سال گذشته میلادی نشان می دهد.
بر اساس این گزارش ، آمارها حاکی ار آن است که تمامی تولیدکنندگان این محصول در روسیه به غیر از شرکت Neftekhimiya میزان تولید پلی پروپیلن خود را با هدف فروش بیشتر افزایش دادند.
با این همه به دنبال کاهش نرخ بهره برداری از ظرفیت شرکت های Ufaorgsintez و سیبور توبولسک (SIBUR Tobolsk)، حجم تولید پلی پروپیلن این کشور از 124 هزار و 100 تن در ماه ژوئن به 122 هزار تن در ماه ژوئیه کاهش یافت.
بر پایه این گزارش، در مجموع میزان تولید پلی پروپیلن فدراسیون روسیه در فاصله ماه های ژانویه تا ژوئیه امسال به 837 هزار و 800 تن رسید که رشد قابل ملاحظه را نسبت به رقم 772 هزار تن در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته نشان می دهد. سیبور توبولسک رکورد بیشترین افزایش تولید را به خود اختصاص داد. این در حالیست که حجم تولید دیگر عرضه کننده عمده پلی پروپیلن روسیه یعنی شرکت Neftekhimiya به دلیل عملیات تعمیر و نگهداری از پیش تعیین شده کاهش یافت.
شرکت سیبور توبولسک به عنوان بزرگترین تولیدکننده این محصول در روسیه در ماه ژوئیه امسال 40 هزار و 300 تن پلی پروپیلن تولید کرد که کمتر از رقم 44 هزار تن برای ماه ژوئن بود. مجموع میزان پلی پروپیلن تولیدی این شرکت در بازه ماه های ژانویه تا ژوئیه به 304 هزار و 800 تن رسید که افزایش 25 درصدی را نسبت به مدت مشابه سال گذشته میلادی نشان می دهد.

منبع:  نیپنا 

۵ شهریور ۱۳۹۶ ۱۳:۴۹
تعداد بازدید : ۳۱۲