دوره مدیریت کسب‌وکار در محیط بین‌الملل

دوره مدیریت کسب‌وکار در محیط بین‌الملل
مرکز آموزش اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران با همکاری دانشگاه ویکتوریای کانادا دوره مدیریت کسب‌وکار در محیط بین‌الملل را برگزار می‌کند.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اوپکس به نقل از روابط عمومی اتاق تهران، دوره مدیریت کسب‌وکار در محیط بین‌الملل که ثمره همکاری مشترک مرکز آموزش اتاق تهران و مدرسه عالی بازرگانی گوستاوسون دانشگاه ویکتوریای کاناداست، با شرایط جدید برگزار می‌شود.

هدف از این دوره آموزشی، افزایش دانش و مهارت فعالان اقتصادی با مقوله مدیریت کسب‌وکار به ویژه در محیط بین‌الملل است که به توانمندسازی آنان برای ورود به بازارهای بین‌المللی کمک می‌کند. فعالان اقتصادی طی این دوره آموزشی که طی دو مرحله در تهران و کانادا برگزار می‌شود، با مدیریت و راهبری بنگاه‌های اقتصادی در مقیاس جهانی، کسب‌وکارهای نوین جهانی، تعاملات بین‌المللی و چگونگی گسترش تبادلات اقتصادی با شرکت‌های خارجی آشنا می‌شوند.

دیدار و مذاکره مستقیم با فعالان اقتصادی کانادایی نیز از دیگر مزایای این دوره آموزشی است که برای توسعه مراودات تجاری دو طرف برنامه‌ریزی شده است.

بنا براعلام مرکز آموزش اتاق تهران، مخاطبان این دوره آموزشی مدیران عامل بنگاه‌های اقتصادی و مدیران ارشد حوزه بازرگانی، اجرایی، تجارت خارجی یا فروش و مذاکره در شرکت‌های بخش خصوصی هستند که ممکن است با حضور در این دوره بتوانند بهره بیشتری از فضای تعاملی پسابرجام ببرند.

در این دوره آموزشی، علاوه بر محتوای آموزشی، خدمات دیگری مانند اخذ ویزای کانادا، برگزاری جلسات مذاکره مستقیم با فعالان اقتصادی و نمایندگان شرکت‌های منتخب کانادایی در شهرهای ونکوور و ویکتوریا، بازدید از شرکت‌های تولیدی و تجاری منتخب نیز به حاضران ارائه می‌شود.

علاقمندان به حضور در این دوره‌ها باید به زبان انگلیسی تسلط و شرایط کافی برای اخذ ویزای کانادا را داشته باشند. هم‌چنین حداقل مدرک لازم برای حضور در این دوره لیسانس است. ضمن این که حضور نهایی در این دوره منوط به انجام مصاحبه حضوری است.

مدت این دوره آموزشی 11 روز است که سه روز نخست آن در مهرماه سال جاری در تهران و هشت روز دیگر آن در شهر ویکتوریا در کانادا در آذر ماه خواهد بود.

پس از پایان این دوره نیز به حاضران گواهینامه معتبر از طرف اتاق تهران و دانشگاه ویکتوریا اعطا می‌شود.

علاقمندان به حضور در این دوره می‌توانند فرم ثبت‌نام را دریافت و تکمیل و سپس به ایمیل int.edu@tccim.ir ارسال کنند. هم‌چنین برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توان با شماره 88107726 و 88713078 مرکز آموزش اتاق تهران تماس گرفت.

۵ شهریور ۱۳۹۶ ۱۴:۵۵
تعداد بازدید : ۳۶۰