مشارکت شرکت های پتروشیمی منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در مسئولیت های اجتماعی

مشارکت شرکت های پتروشیمی منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در مسئولیت های اجتماعی
استخر شهدای بندرماهشهر پس از ۱۲ سال معطلی پروژه، به همت مجتمع های پتروشیمی و در راستای انجام مسئولیت های اجتماعی ظرف مدت دو سال اجرا و افتتاح شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اوپکس، استخر شهدای بندر ماهشهر همزمان با گرامیداشت هفته دولت امروز سه شنبه(7 مردادماه) با حضور مرضیه شاهدایی، معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی و با حضور مسئولان ارشد پتروشیمی منطقه و فرماندارماهشهر افتتاح شد. 
مرضیه شاهدایی در حاشیه مراسم افتتاح این پروژه، در جمع خبرنگاران با اشاره به مشارکت مجتمع های پتروشیمی ماهشهر برای تامین اعتبار این طرح، اظهار کرد: این پروژه در راستای ادای دین مسئولیت های اجتماعی مجتمع های پتروشیمی حاضر در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی احداث شد.
معاون وزیر نفت، افزود: پروژه استخر شهدای ماهشهر از مصوبات شورای راهبردی منطقه ماهشهر است که خوشبختانه شاهد بهره برداری از آن در هفته دولت هستیم . در این شورا هر ساله پروژه هایی در راستای مسئولیت های اجتماعی مصوب می شود و این روند ادامه دارد. 
شاهدایی با اعلام خبر افتتاح ۱۶ پروژه تصریح کرد: ۱۵ پروژه از این طرح ها مربوط به مصوبات شورای راهبردی است که با ۲۰ میلیارد تومان اعتبار اجرا شدند‌.
وی تصریح کرد: پروژه جاده مواصلاتی بندر امام - شادگان نیز که سال ها معطل مانده بود با تامین اعتبار حدود ۲۶ میلیارد تومان توسط NPC در مدت زمان کمی با تلاش همکاران افتتاح شد.
بر اساس این گزارش ، عبدالرضا غلامی، مدیر عامل عملیات غیر صنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی ماهشهر نیز درباره این طرح عمرانی و ویژگی های آن اظهار کرد: استخر شهدای ماهشهر یکی از سازه های نیمه کاره منطقه بود که اجرای آن در مراحل اولیه متوقف شد و طی ۱۲ سال دو پیمانکار آن خلع ید شدند. 
وی افزود: در نهایت به همت مجتمع های پتروشیمی منطقه ماهشهر و مصوبه شورای راهبردی این استخر شامل سالن بدنسازی، سونا و جکوزی ظرف مدت دو سال اجرا و امروز افتتاح شد. 
مدیر عامل عملیات غیر صنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی ماهشهر با تشکر از مدیران شرکت ها و عوامل پتروشیمی، همدلی مسئولان منطقه و فرماندار ماهشهر، گفت: این مجموعه شامل استخردر ابعاد ۲۵ در ۳۰، استخر کودکان در ابعاد ۱۰ در ۸، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی ، کافی شاپ و مجموعه اداری است. 
این مجموعه با سرمایه ای بالغ بر ۴۲ میلیارد ریال احداث شده است.

منبع: نیپنا

۷ شهریور ۱۳۹۶ ۱۲:۳۳
تعداد بازدید : ۴۵۴