مدیرکل نظارت بر صادرات و مبادلات مواد نفتی منصوب شد

مدیرکل نظارت بر صادرات و مبادلات مواد نفتی منصوب شد
معاون نظارت بر منابع هیدروکربوری وزیر نفت در حکمی علیرضا سلمان زاده را به‌عنوان «مدیرکل نظارت بر صادرات و مبادلات مواد نفتی» منصوب کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اوپکس، در حکم رکن الدین جوادی به علیرضا سلمان زاده آمده است: نظر به بازنشستگی جناب آقای مهندس علی احمد یارمحمدی و ضمن تشکر و قدردانی از زحمات و خدمات مسئولانه، صادقانه و حرفه ای ایشان در دوران تصدی اداره کل و با عنایت به  تعهد و تجربیات جنابعالی به موجب این حکم به سمت «مدیرکل نظارت بر صادرات و مبادلات مواد نفتی» منصوب می شوید.

موارد زیر از اهم مسئولیت‌های سازمانی آن اداره کل، مورد تاکید می باشد:

• اعمال نظارت‌های دقیق بر اندازه گیری‌های کمی و کیفی در مبادی تحویل و تحول مواد هیدروکربوری و پایانه‌های صادراتی و وارداتی.
• برنامه ریزی و انجام اقدامات لازم جهت بهبود و ارتقای روش‌های اندازه گیری و کالیبراسیون تجهیزات در انطباق با استانداردها و دستورعمل‌های مربوطه.
• اتخاذ تدابیر و راهبردهای لازم به منظور چابک سازی ساختار سازمانی و پیاده سازی امر نظارت به صورت حرفه ای و بکارگیری نیروهای متعهد و متخصص.
• پیگیری و نظارت در به روز رسانی و حفظ دقت تجهیزات اندازه گیری کمی و آنالایزرهای کیفی توسط شرکت‌ها و مسئولین مربوطه.
• نظارت عالیه مستمر بر پروژه‌های تامین، نصب و راه اندازی سامانه اندازه گیری و پایش مستمر بهره برداری استاندارد از سامانه میترینگ.
• ساماندهی و ارزیابی صلاحیت حرفه ای شرکت‌های تجمیع کننده و سازنده سامانه‌های اندازه گیری و بازرسان مستقل جهت ارائه خدمات به شرکت‌های تابعه وزارت نفت.
 • پیگیری‌های مجدانه جهت تجهیز و بکارگیری سامانه‌های مانیتورینگ و انتقال بر خط اطلاعات مقادیر کمی و شاخص‌های کیفی در تولید، صادرات، واردات و مبادلات داخلی مواد هیدروکربوری.
• ارتقای مستمر سطح کیفی تهیه گزارشات آماری از طریق توسعه سامانه نرم افزاری و پایگاه اطلاعاتی با لحاظ تمهیدات حفظ امنیت داده‌ها.

همچنین رکن الدین جوادی، معاون نظارت بر منابع هیدروکربوری وزیر نفت در حکمی جداگانه از زحمات مهندس یارمحمدی قدردانی و او  را به‌عنوان مشاور خود منصوب کرد.

در این حکم آمده است: ضمن قدردانی از تلاش‌های مفید و موثر جنابعالی در دوران تصدی اداره کل نظارت بر صادرات و مبادلات مواد  نفتی و با عنایت به تعهد و تجربیات ارزشمند شما به موجب این حکم بعنوان مشاور اینجانب منصوب می گردید.

موفقیت جنابعالی را در ارائه و انتقال تجربیات طولانی خود به همکاران این معاونت از خداوند متعال مسئلت دارم.

منبع: بولتن

۲۱ شهریور ۱۳۹۶ ۱۱:۴۴
تعداد بازدید : ۵۴۷