کیفیت رمز ماندگاری دربازارهای پلیمر افغانستان

کیفیت رمز ماندگاری دربازارهای پلیمر افغانستان
محصولات پلیمری ساخت ایران از کیفیت و مرغوبیت بسیار مطلوبی برخوردار هستند و دربازارهای افغانستان جایگاهی ویژه دارند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اوپکس عبدالله فیض محمدی، رئیس شرکت تولیدی تلاش آسیا و معاون کمیته صنایع پلاستیک در اتاق صنایع و معادن ولایت هرات افغانستان و رئیس هیئت تجاری افغانستان، درگفتگو با خبرنگار نیپنا درحاشیه یازدهمین دوره نمایشگاه بین المللی ایران پلاست،  با تاکید بر کیفیت محصولات پلیمری ایران اظهارکرد: ما پیشتر نیزسابقه حضور در این نمایشگاه را داشته ایم و این باربه صورت منسجم و در قالب یک هیئت تجاری متشکل از 25 شرکت حضور یافته ایم.

وی هدف عمده این هئیت را بررسی امکان برقرای روابط تجاری با تعداد زیادی از فعالان صنعت پتروشیمی و پلاستیک از سراسر جهان، به ویژه شرکت های ایرانی، اعلام کرد.

فیض محمدی افزود: شرکت های حاضر در این هیئت در حوزه های متنوعی شامل تولید انواع  پلاستیک، محصولات شوینده، مواد غذایی و انواع لوله  های پلیمری فعالیت دارند و باید گفت که زمینه های همکاری مناسبی میان دو کشور همسایه ایران وافغانستان وجود دارد.

معاون کمیته صنایع پلاستیک در اتاق صنایع و معادن ولایت هرات افغانستان و رئیس هیئت تجاری افغانستان،ادامه داد: ما در حال حاضر بیشتر واردکننده مواد اولیه و ماشین آلات صنعت پتروشیمی از ایران هستیم. با این حال نیم نگاهی نیز به بازاریابی برای محصولات خود دربازار ایران داریم.

 فیض محمدی در پایان ازکیفیت برگزاری نمایشگاه قدردانی کرد و تاکید کرد سطح کیفی یازدهمین نمایشگاه ایران پلاست در بهترین وضعیت قرار دارد.

 به گزارش اوپکس، امسال 600 شرکت داخلی و 524 شرکت خارجی در نمایشگاه ایران پلاست حضور دارند و تعداد شرکت کنندگان خارجی و داخلی در یازدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست نسبت به دوره قبل به ترتیب 21 و 39 درصد افزایش یافته است.

یازدهمین نمایشگاه ایران پلاست امسال میزبان بیش از 500 شرکت خارجی از 23 کشور جهان شامل بلژیک، دانمارک، آلمان، فنلاند، فرانسه، یونان، هند، صربستان، ایتالیا، کره جنوبی، اتریش، لوکزامبورگ، سوئیس، اسپانیا، انگلیس، تایلند، چک، قبرس، ترکیه، تایوان، چین، ژاپن و امارات خواهد بود که این تعداد شرکت کننده نشان دهنده جایگاه صنعت پتروشیمی کشورمان در عرصه بین المللی است.

یازدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست 2 تا 5 مهرماه 1396 درمحل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در چهار گروه مواد اولیه، کالاهای ساخته و نیمه ساخته شده، ماشین آلات و تجهیزات و خدمات برگزار خواهد شد.

۳ مهر ۱۳۹۶ ۱۰:۵۷
تعداد بازدید : ۴۰۱