فناوری های روز اروپا به ایران می آید

شرکت های اروپایی در صورت فراهم شدن شرایط آماده انتقال دانش فنی روز جهان برای استفاده در صنایع پایین دستی پتروشیمی ایران هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اوپکس گیلوم چکی، مدیر پروژه شرکت Esopp فرانسه، در حاشیه یازدهمین نمایشگاه ایران پلاست در گفتگو با خبرنگار نیپنا عنوان کرد : برای دومین باردر این نمایشگاه حضور پیدا  کرده ایم و هدف شرکت ما از حضور دراین نمایشگاه معرفی نسل جدید تولیدات خود به بازار ایران و صنایع پاین دستی پتروشیمی است.

چکی در مورد سیاست ایران برای جذب سرمایه و فن آوری های نوین اظهار کرد: آن چیزی که ما در رابطه با فن آوری به بازار ایران معرفی کرده ایم، فن آوری روز دنیاست. استفاده از فن آوری های ما موجب افزایش بهره وری در صنایع مرتبط می شود.

وی ادامه داد: ما سرمایه گذاری های خوبی برای توسعه تجهیزات خود انجام داده ایم و بخش تحقیق و توسعه Esopp بسیار فعال است تا بتوانیم همیشه تجهیزات مدرنی تولید کنیم و در این مسیر  با توجه به وجود زمینه های مختلف فعالیت های مشترک، علاقه مند به همکاری با شرکت های ایرانی هستیم.

مدیر پروژه های شرکت Esopp افزود: در حال حاضر سهم ما در بازار ایران کم است اما قصد داریم سهم خود را افزایش دهیم. ما می دانیم که بازار ایران پتانسیل بسیار بالایی دارد اما همچنان مشکلاتی بر سر راه شرکت های خارجی جهت حضور در بازارهای ایران وجود دارد."

وی با بیان این که شرکتش سالهاست که در ایران حضور دارد و تولیداتش در صنایع مختلف استفاده می شود گفت: شرکت پوشینه ایران یکی از مشتریان قدیمی تجهیزات این شرکت فرانسوی است.

به گزارش اوپکس، امسال 600 شرکت داخلی و 524 شرکت خارجی در نمایشگاه ایران پلاست حضور دارند و تعداد شرکت کنندگان خارجی و داخلی در یازدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست نسبت به دوره قبل به ترتیب 21 و 39 درصد افزایش یافته است.

یازدهمین نمایشگاه ایران پلاست امسال میزبان بیش از 500 شرکت خارجی از 23 کشور جهان شامل بلژیک، دانمارک، آلمان، فنلاند، فرانسه، یونان، هند، صربستان، ایتالیا، کره جنوبی، اتریش، لوکزامبورگ، سوئیس، اسپانیا، انگلیس، تایلند، چک، قبرس، ترکیه، تایوان، چین، ژاپن و امارات خواهد بود که این تعداد شرکت کننده نشان دهنده جایگاه صنعت پتروشیمی کشورمان در عرصه بین المللی است.

یازدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست 2 تا 5 مهرماه 1396 درمحل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در چهار گروه مواد اولیه، کالاهای ساخته و نیمه ساخته شده، ماشین آلات و تجهیزات و خدمات برگزار خواهد شد.

۳ مهر ۱۳۹۶ ۱۱:۱۵
تعداد بازدید : ۳۵۲