ایران پلاست امکان بازگشت به ایران را فراهم می‌کند

نماینده یک شرکت آلمانی اعلام کرد که ما با استفاده از فرصت نمایشگاه ایران پلاست، در حال تلاش برای بازگشت به صنعت پلاستیک و پلیمر ایران تلاش می‌کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اوپکس دنیس لوهلس، مدیر فروش شرکت آلمانی فیبرو، در حاشیه سومین روز از یازدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست گفت: در واقع این رویداد برای ما آغازی دوباره است تا با مشتریان و همکاران قدیمی خود پس از زمانی طولانی دوباره دیدار و مذاکره داشته باشیم.

وی افزود: علاقه داریم دوباره فعالیت خود را در ایران ازسر گیریم، بنابراین به دنبال شریکی تازه هستیم تا نمایندگی فیبرو در ایران را به عهده گیرد.

نماینده فیبرو با اشاره به این که امسال نخستین حضور خود را در نمایشگاه ایران پلاست تجربه می‌کند، گفت: حضور در این رویداد بین المللی که جمعی از فعالان داخلی و خارجی صنعت پلاستیک و پلیمر را گردهم آورده است، برای ما تجربه‌ای جذاب است.

امسال ۶۰۰ شرکت داخلی و ۵۲۴ شرکت خارجی در نمایشگاه ایران پلاست حضور دارند و تعداد شرکت کنندگان خارجی و داخلی در یازدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست نسبت به دوره قبل به ترتیب ۲۱ و ۳۹ درصد افزایش یافته است.

یازدهمین نمایشگاه ایران پلاست امسال میزبان بیش از ۵۰۰ شرکت خارجی از ۲۳ کشور جهان شامل بلژیک، دانمارک، آلمان، فنلاند، فرانسه، یونان، هند، صربستان، ایتالیا، کره جنوبی، اتریش، لوکزامبورگ، سوئیس، اسپانیا، انگلیس، تایلند، چک، قبرس، ترکیه، تایوان، چین، ژاپن و امارات خواهد بود که این تعداد شرکت کننده نشان دهنده جایگاه صنعت پتروشیمی کشورمان درعرصه بین المللی است.

یازدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست دوم تا پنجم مهرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در چهار گروه مواد اولیه، کالاهای ساخته و نیمه ساخته شده، ماشین آلات و تجهیزات و خدمات برگزار می شود.

۴ مهر ۱۳۹۶ ۱۲:۵۰
شانا |
تعداد بازدید : ۴۲۷