ایران پلاست فرصتی برای معرفی دستاوردهای صنعت پلیمر ایران

ایران پلاست همیشه نمایشگاهی جامع و کامل است و شرکت های ایرانی می توانند افزون بر معرفی توانمندی های خود مراوده های بین المللی رانیز افزایش دهند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اوپکس محمدرضا سیف الهی، مدیر تولید شرکت اکسین پلاست  در گفتگو با خبرنگار نیپنا در حاشیه یازدهمین نمایشگاه ایران پلاست اظهار کرد: ایران پلاست همیشه یک نمایشگاه جامع و کامل است و خوشبختانه هر دوره با رشد مطلوبی همراه است.
وی ادامه داد: نمایشگاه ایران پلاست راه های مذاکره با شرکت های خارجی برای افزایش مقاصد صادراتی ما را تسهیل می بخشد.
مدیرتولید شرکت اکسین پلاست تصریح کرد: عراق و افغانستان یکی از مشتری های همیشگی محصولات ماست که در این نمایشگاه تمایل شرکت های عراقی برای مذاکره افزایش یافته است.
وی گفت: نوسان قیمت مواد اولیه یکی از چالش های ما تولیدکنندگان است که در صورتی که مانند گذشته وزارت صنعت معدن و تجارت به کارخانه های زیرمجموعه اش سهمیه تعلق دهد، بسیار مناسب تر است.
ایران پلاست یازدهم با شعار «بهبود فضای کسب و کار در صنایع تکمیلی پتروشیمی و پلاستیک کشور» و حضور  ۶۰۰ شرکت داخلی و ۵۲۴ شرکت خارجی برگزار می شود که نشان از رشد 39 درصدی شرکت کنندگان داخلی و 21 درصدی شرکت کنندگان خارجی نسبت به دوره گذشته دارد؛ شرکت هایی از بلژیک، دانمارک، آلمان، فنلاند، فرانسه، یونان، هند، صربستان، ایتالیا، کره جنوبی، اتریش، لوکزامبورگ، سوئیس، اسپانیا، انگلیس، تایلند، چک، قبرس، ترکیه، تایوان، چین، ژاپن و امارات در این نمایشگاه حضور دارند.
یازدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست 2 تا 5 مهرماه 1396 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در چهار گروه مواد اولیه، کالاهای ساخته و نیمه ساخته شده، ماشین آلات و تجهیزات و خدمات دایر است.
۵ مهر ۱۳۹۶ ۱۱:۲۹