شرکت بازرگانی پتروشیمی بیش از 2 میلیارد دلار محصول صادر کرد

شرکت بازرگانی پتروشیمی بیش از 2 میلیارد دلار محصول صادر کرد
شرکت بازرگانی پتروشیمی از ابتدای فروردین تا پایان مرداد امسال 2.391 میلیون تن محصولات پتروشیمی به ارزش بیش از 2 میلیارد دلار به کشورهای مختلف جهان صادر کرده است.
به گزارش شانا، شرکت بازرگانی پتروشیمی از ابتدای فروردین تا پایان تیر امسال 2.391 میلیون تن محصولات پتروشیمی به کشورهای مختلف جهان صادر کرده است.

ارزش کل صادرات شرکت بازرگانی پتروشیمی در این مدت 2 میلیارد و 107 میلیون دلار و بیشترین محصول صادر شده در این مدت، گاز مایع (پروپان و بوتان) با حجم 945 هزار تن است.

طبق برنامه ریزی ها، ارزش صادرات پتروشیمی تا پایان امسال به بیش از 15 میلیارد دلار خواهد رسید.

بر پایه این گزارش، شرکت بازرگانی پتروشیمی در داخل کشور نیز فروش قابل قبولی داشته و تا 23 مرداد ماه یک میلیون و 766 هزار تن محصول را در قالب بورس کالا یا تک محموله ای به ارزش 21 هزار میلیارد ریال به فروش رسانده است.

مدیر بازرگانی داخلی شرکت بازرگانی پتروشیمی پیش تر در گفت و گو با شانا اظهار کرد: بیشتر محصولات پتروشیمی عرضه شده در کشور در قالب هلدینگ خلیج فارس و از سوی شرکت بازرگانی پتروشیمی عرضه می شود، همچنین محصولات پتروشیمی های دیگر مانند امیرکبیر، بیستون و تبریز، بازرگانی پتروشیمی در بورس کالا عرضه می شود.

جمشید محمدی افزود: حدود 80 درصد از فروش داخلی محصولات پتروشیمی از سوی شرکت بازرگانی پتروشیمی و عرضه های منظم محصولات پلیمری روزهای سه شنبه و محصولات شیمیایی چهارشنبه هر هفته انجام می شود.

مدیر بازرگانی داخلی شرکت بازرگانی پتروشیمی آمار تولید و فروش از ابتدای امسال تاکنون را مطلوب خواند و گفت: فروش شرکت بازرگانی پتروشیمی تا 21 مرداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته 21 درصد افزایش نشان می دهد.
۵ شهریور ۱۳۹۱ ۰۱:۲۷
تعداد بازدید : ۱,۱۸۹