شرکت پتروشیمی پردیس؛ واحد نمونه استاندارد استان بوشهر

شرکت پتروشیمی پردیس به عنوان واحد نمونه استانی استاندارد معرفی و مورد تقدیر قرار گرفت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اوپکس به نقل از روابط عمومی پتروشیمی پردیس در همایش گرامیداشت روز جهانی استاندارد در بوشهر که با حضور رئیس مرکز ملی تایید صلاحیت استاندارد ایران و جمعی از مدیران استانی در شهر بوشهر برگزار شد، شرکت پتروشیمی پردیس به عنوان واحد نمونه استانی استاندارد معرفی و مورد تقدیر قرار گرفت.
دکتر علیرضا خاکی‌فیروز رئیس مرکز ملی تایید صلاحیت استاندارد ایران در این همایش اظهار داشت: ارتقا سطح سلامتی، بهبود کیفیت زندگی مردم و توسعه جامعه از توجه به الزامات استاندارد محقق می‌شود که در این راستا ترویج فرهنگ رعایت استاندارد در تولید کالا، خدمات و فعالیت در دستور کار همگان قرار دارد.
مدیرکل استاندارد استان بوشهر نیز در این همایش گفت: در یک سال گذشته 78 استاندارد ملی در این استان تدوین و 301 استاندارد ملی نیز به روز رسانی شده است
محمد رحیم‌ بهره‌مند افزود: در چهار سال گذشته میزان تدوین استانداردها در استان بوشهر افزایش سه برابری داشته است، در مجموع در این مدت 400 استاندارد ملی در استان بوشهر تدوین شده است.
در این همایش شرکت پتروشیمی پردیس به عنوان واحد نمونه استاندارد در سطح استان بوشهر معرفی شد و با اهدای تندیس این همایش و تقدیرنامه؛ مورد تقدیر قرار گرفت.
در متن پیام تقدیر مدیرکل استاندارد استان بوشهر خطاب به مدیرعامل شرکت پتروشیمی پردیس آمده است: اینک که با استعانت از الطاف بیکران الهی و به پشتوانه ی همت والا در سایه کوشش ستودنی، قدم های مؤثری در راستای پیشبرد اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی برداشته و اهتمام ویژه ای در ترویج فرهنگ استاندارد و حمایت از کالای باکیفیت ایرانی داشته اید، به پاس قدردانی از زحمات سترگ و ارزشمندتان، این تقدیرنامه با افتخار و احترام تقدیم می گردد.
۲۴ مهر ۱۳۹۶ ۱۳:۴۲
نیپنا |
تعداد بازدید : ۴۶۷