برگزاری دوره تجزیه تحلیل فرآیندهای صادرات ویژه فرآورده های نفت،گاز و پتروشیمی

مدیران عامل محترم شرکت های عضو اتحادیه صادرکنندگان فرآورده های نفت، گاز و پتروشیمی ایران

 

با سلام؛

نظر به رویکرد و راهبرد استراتژیک هیئت‌مدیره در خصوص ارتقاء سطح مهارت و دانش اعضاء محترم در زمینه بازرگانی خارجی، به‌ ویژه صادرات، باهدف افزایش سهم صادرکنندگان ایرانی در تجارت مشتقات نفتی در سطح منطقه، و متعاقب مذاکرات بعمل‌آمده با مرکز آسیا و اقیانوسیه تسهیل تجاری و کسب‌وکار الکترونیکِ سازمان ملل APC، برآن شدیم تا با همکاری آن مرکز نسبت به برگزاری دوره‌های تخصصی بازرگانی خارجی اقدام نماییم.

حاصل اقدامات و پیگیری‌های بعمل آمده، تدوین هفت دورۀ تخصصی در حوزه صادرات انواع فرآورده‌های نفت، گاز و پتروشیمی است که بدینوسیله برگزاری اولین دوره از این مجموعه تحت عنوان "تجزیه تحلیل فرآیندهای صادرات" به حضورتان اعلام می‌گردد.

برگزاری اولین دورۀ BPA یا تجزیه تحلیل فرآیندهای صادرات در قالب دو جلسه پنج‌ساعته در دوم و نهم آذرماه برگزار خواهد شد. دیدگاه جاری اتحادیه حمایت عملی از اعضا است؛ بر این اساس، در مذاکره با مرکز APC، هزینه مشارکت در دوره را از یک‌میلیون تومان برای هر نفر به چهارصدوپنجاه هزار تومان تقلیل داده ایم و اتحادیه به‌هیچ‌وجه در این عدد ذینفع نیست.

با توجه به برنامه‌ریزی مدون اتحادیه در راستای آموزش تخصصی اعضاء از طریق برگزاری دوره‌های آموزشی، مشارکت در همایش‌های بین‌المللی داخلی و خارجی و همچنین اعزام هیئت‌های تجاری، باهدف توسعه شبکه ارتباطیِ اعضاء در حوزه تجارت بین‌الملل، ضمن مطالعه بروشور ضمیمه برای کسب اطلاعات بیشتر، شما را به مشارکت حداکثری در این دوره توصیه می‌نماییم.

جهت ثبت‌نام در این دوره می‌توانید با کارشناس اتحادیه سرکار خانم خواص از طریق شماره تلفن 88508254 و ایمیل l.khavas@opex.irتماس بگیرید.

برگزاری دوره تجزیه تحلیل فرآیندهای صادرات ویژه فرآورده های نفت،گاز و پتروشیمیبرگزاری دوره تجزیه تحلیل فرآیندهای صادرات ویژه فرآورده های نفت،گاز و پتروشیمی
 

با احترام     

سعید رفیعی فر

عضو هیئت‌مدیره و سرپرست دبیرخانه اتحادیه

۱۳ آبان ۱۳۹۶ ۱۲:۵۷
تعداد بازدید : ۱,۳۳۱