شرکت ملی نفتکش حضور قدرتمندی در آب‌های بین‌المللی خواهد داشت

مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران در آیین افتتاح رسمی برقراری امکان استفاده از اینترنت پرسرعت در نفتکش‌ها، ابراز امیدواری کرد با این قبیل اقدام‌ها و ارتقای سطح کیفی خدمات در بعد نیروی انسانی و ناوگان، این شرکت حضور قدرتمندتری در آب‎های بین‎المللی داشته باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اوپکس به نقل از شرکت ملی نفتکش، سیروس کیان ارثی در آیین افتتاح رسمی برقراری امکان استفاده از اینترنت پرسرعت در نفتکش‌های شرکت ملی نفتکش، گفت: با این اقدام که در راستای تحقق یکی از خواسته‎های دریانوردان ناوگان شرکت ملی نفتکش انجام شد، دریانوردان از خدمات این شبکه جهانی بهره‎مند شدند.

ناوگان شرکت ملی نفتکش طی یک برنامه زمان‎بندی ۶ ماهه و با هماهنگی مدیریت‎های فنی و بازرگانی از امکان استفاده از اینترنت پر سرعت بهره‌مند می‌شوند، در مرحله نخست ۲ فروند از نفتکش‌های این شرکت به این سامانه مجهز شدند و هم اکنون کارکنان آنها قادر هستند بدون محدودیت حجمی و رایگان در هر نقطه از جهان از خدمات این سامانه استفاده کنند.

مراحل تجهیز سه فروند دیگر از نفتکش‌های این شرکت به اینترنت در حال اجراست که در ماه نوامبر به بهره‌برداری می‌رسد، افزون بر دسترسی رایگان به اینترنت، ایمیل‎های شخصی و شبکه‎های مجازی مانند تلگرام، واتس آپ، خطوط تلفن ارزان قیمتی نیز برای ارتباط از خشکی به کشتی و بالعکس فراهم شده است که از این طریق دریانورد ناوگان شرکت ملی نفتکش ایران همواره قادر خواهند بود با خانواده خود در تماس باشند.

امکان استفاده از اینترنت پرسرعت در شناورهای متعلق به ناوگان شرکت ملی نفتکش از سوی مدیرعامل  و با حضور تعدادی از اعضای هیئت مدیره این شرکت از طریق ویدئو کنفرانس و گفت‌وگوی تلفنی و تصویری با دریانوردان ۲ فروند از نفتکش‎های این شرکت به‌طور رسمی آغاز شد.

۱۶ آبان ۱۳۹۶ ۱۵:۲۸
شانا |
تعداد بازدید : ۳۴۵