پتروشیمی کرمانشاه اوره به برزیل صادر کرد

مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه از آغاز صادرات اوره به کشورهای آمریکای جنوبی خبر داد و گفت: تاکنون دو محموله اوره پتروشیمی کرمانشاه به برزیل صادر شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اوپکس مهندس «احمدرضا اشتری» در گفتگو با خبرنگار نیپنا با بیان اینکه متنوع سازی بازارهای هدف صادراتی یکی از برنامه‌های در دست اجرای صنایع پتروشیمی کرمانشاه است، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون به دلیل مشکلات متعدد در عراق صادرات اوره با فراز و فرودهایی همراه بوده است.
مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه با اعلام اینکه اما صرفا صادرات محصولات به این کشور همسایه انجام نشده است، تصریح کرد: در شرایط فعلی صادرات اوره پتروشیمی کرمانشاه از مسیر دریایی به کشورهای مختلف جهان همچون به هند انجام می‌شود و حتی موفق به صادرات محصولات به برخی از کشورهای منطقه آمریکای جنوبی شده ایم.
وی از صادرات دو محموله محصول پتروشیمی (اوره) به برزیل خبر داد و افزود: متنوع سازی بازارهای صادراتی در دستور کار بوده تا با ایجاد مشکلی در یک بازار صادرات‌مان تحت تاثیر قرار نگیرد.
وی با بیان اینکه سالانه 100 تا 150 هزار تن اوره صنایع پتروشیمی کرمانشاه به عراق صادر می شود، تاکید کرد: امیدواریم با بهبود شرایط عراق حجم صادرات به این کشور همسایه با افزایش بیشتری همراه باشد.
اشتری با یادآوری اینکه در طول هفت ماهه نخست امسال با ظرفیت 100 درصدی تولید در صنایع پتروشیمی کرمانشاه انجام گرفته است، خاطرنشان کرد: در این مدت بالغ بر 450 هزار تن اوره تولید و عرضه شده است.
به گزارش نیپنا، مجتمع صنایع پتروشیمی کرمانشاه از ظرفیت تولید سالانه حدود 396 هزار تن آمونیاک و 660 هزار تن اوره برخوردار بوده که سوخت و خوراک این مجتمع پتروشیمی به میزان 560 میلیون مترمکعب گاز طبیعی است.

۲۳ آبان ۱۳۹۶ ۱۵:۳۱
تعداد بازدید : ۴۰۴