مقدمات راه‎اندازی مرکز مدیریت دارایی‎های فیزیکی نفت آماده می‎شود

دانشگاه صنعت نفت و اداره کل نظام مدیریت دارایی‎های فیزیکی وزارت نفت با هدف ارتقای دانش و مهارت در حوزه مدیریت دارایی‌های فیزیکی و زمینه‎سازی برای راه‎اندازی مرکزی مشخص به اين منظور در صنعت نفت، تفاهم‌نامه‎ همکاری امضا کردند.

به گزارش شانا، این تفاهم‎نامه همکاری امروز (سه‎شنبه، ۲۳ آبان‌ماه) در حاشیه برگزاری دوازدهمین همایش بین‎المللی مدیریت دارایی‎های فیزیکی، با حضور حبیب‎اله بیطرف، معاون مهندسی، پژوهش و فناوری وزیر نفت، بین علیرضا اصل‎عربی، مدیر کل اداره نظام مدیریت دارایی‎های فیزیکی این معاونت و عبدالنبی هاشمی، رئیس دانشگاه صنعت نفت امضا شد.

اصل‎عربی درباره این تفاهم‌نامه همکاری توضیح داد: برای اجرایی کردن طرح‎های نظام مدیریت دارایی‎های فیزیکی، در مرحله نخست به فرهنگ‎سازی نیازمندیم و از این رو تصمیم گرفتیم با همکاری دانشگاه صنعت نفت که از دانش و تجربه در این حوزه برخوردار است، آموزش مدیریت دارایی‎های فیزیکی را به منظور زمینه‎سازی برای راه‎اندازی مرکزی به این منظور در دانشگاه صنعت نفت فراهم کنیم.

هاشمی نیز در این‎باره عنوان کرد: در راستای این تفاهمنامه، دوره‎های آموزشی در زمینه مدیریت دارایی‎های فیزیکی به همت معاونت آموزش ضمن خدمت دانشگاه صنعت نفت و در مرحله نخست برای مدیران ارشد برگزار می‎شود.

وی افزود: دانشگاه صنعت نفت بر آن است از مدل آموزشی دانشگاه تورنتو به این منظور استفاده کند و چنین آموزش‎هایی بی شک در تعیین صلاحیت حرفه‏‎ای مدیران تاثیرگذار خواهد بود.

دوازدهمین همایش بین‎المللی مدیریت دارایی‎های فیزیکی (مدیران فنی و نگهداری و تعمیرات) از صبح امروز (۲۳ آبان ماه) در مرکز همایش‎های بین‎المللی پژوهشگاه صنعت نفت آغاز به کار کرده است و فردا (چهارشنبه، ۲۴ آبان) به کار خود پایان می‎دهد.

۲۳ آبان ۱۳۹۶ ۱۶:۵۵
تعداد بازدید : ۴۱۴