حضور 80 شرکت درهشتمین دوره جایزه تعالی صنعت پتروشیمی

امسال 80 شرکت شامل بیش از ٣٥ شرکت پتروشیمی، ۱۲ طرح پتروشیمی و تعدادی از سایر ذی نفعان از جمله سازندگان و پایین دستی در هشتمین دوره جایزه تعالی ثبت نام کرده اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اوپکس عباس زاده دبیر هشتمین دوره جایزه تعالی در گفتگو با خبرنگار نیپنا با بیان این مطلب اظهار کرد: آموزش بیش از ۳۰ ارزیاب بین المللی توسط اساتیدی از بنیاد اروپایی EFQM برنامه ریزی شده است و از ٣٠ ارزیاب که قبلا دوره های مورد تأیید بنیاد کیفیت اروپا را گذرانده اند در فرآیند بررسی شرکت های صنعت پتروشیمی استفاده خواهد شد .

وی گفت :این دوره با اولین دوره جایزه سرآمدی و بهبود مستمر صنعت نفت متقارن شده است و صنعت پتروشیمی به عنوان پیش‌رو در این عرصه باید الگویی مناسب برای شرکت های ملی گاز، شرکت پالایش و پخش و شرکت ملی نفت ایجاد کند.
دبیر جایزه تعالی ادامه داد: با تاکید معاون وزیر نفت دبیرخانه جایزه در ستاد شرکت ملی صنایع پتروشیمی تجهیز و مستقر شده و کمیته اجرایی،کمیته علمی و کمیته ارزیابی شکل گرفته و تلاش داریم این دوره را بصورت منسجم برگزار کنیم.
عباس زاده در مورد گزارش بازخورد ارزیابی‌ها گفت: با توجه به اینکه گاهی گزارش های بازخورد دارای ادبیاتی و واژگانی است که برای شرکت ها آشنا نیست بر همین اساس در‌ این دوره سرارزیاب ها ملزم شده اند تا به خواست شرکت ها در یک جلسه حضوری، از نوشته های خود در مقابل مدیران دفاع کرده و مصادیق شرکت را برای تیم مدیریتی شرکت تشریح کنند.
وی در مورد کانال های ارتباطی با دبیرخانه گفت: علاوه بر تلفن و فکس از طریق کانال تلگرامی petroaward@ و پایگاه اینترنتی www. petroaward.ir شرکت ها می توانند با دبیرخانه هشتمین دوره جایزه تعالی صنعت پتروشیمی ارتباط برقرار کنند.

۲۹ آبان ۱۳۹۶ ۱۵:۰۲
تعداد بازدید : ۴۳۶