جایزه ملی مدیریت دارایی های فیزیکی به پتروشیمی تبریز تعلق گرفت

پتروشیمی تبریز در دوازدهمین همایش بین المللی فنی و نگهداری و تعمیرات ، جایزه ملی 7 ستاره مدیریت دارایی های فیزیکی سومین دوره این ارزیابی ها را از آن خود کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اوپکس به نقل از روابط عمومی پتروشیمی تبریز، تقدیر نامه تعالی در مدیریت دارایی های فیزیکی ، عنوان ستاره بهترین پایش وضعیت دارایی ها و عنوان ستاره بهترین مدیریت انبار در سومین دوره جایزه ملی مدیریت دارایی های فیزیکی ایران بر اساس مدل اپتایم با عناصر ده گانه ارزیابی و مراسم اعطاء همزمان با دوازدهمین دوره همایش مدیران فنی و نگهداری و تعمیرات با حضور بیش از 1000 نفر از مدیران و صاحب نظران و 60 سخنران ملی و بین المللی در پژوهشگاه صنعت نفت ایران در تهران برگزار شد.
در این مراسم جایزه ملی مدیریت دارایی های فیزیکی به مهندس درفشی مدیرعامل پتروشیمی تبریز اعطاء شد.
در لوح تقدیر این جشنواره به شرکت پتروشیمی تبریز از سوی سرپرست تیم ارزیابی و مدیر برنامه های آموزشیC-MORE دانشگاه تورنتو آمده است :
حفاظت و مدیریت سرمایه و دارایی های کشور ، یک وظیفه ملی برای رشد و تعالی اقتصاد کلان است . این تقدیرنامه به پاس اهتمام سازمان محترم شما در راستای مدیریت دارایی های فیزیکی (مدیریت نگهداری و تعمیرات ، نگهداشت) در سومین دوره ارزیابی در سال 1396 هجری شمسی براساس مدل UPTIME و کسب امتیاز ممتاز اعطا می گردد.
استمرار تلاش ستودنی شما در مسیر حفظ منابع و سرمایه های فیزیکی ، موجب پیشرفت روزافزون و ایجاد الگوی ایرانی در این دانش خواهد بود.
۳۰ آبان ۱۳۹۶ ۱۰:۳۰
نیپنا |
تعداد بازدید : ۵۲۷