تولید پایدارمحصولات پتروشیمی با رعایت اصول HSE

تولید پایدارمحصولات پتروشیمی با رعایت اصول HSE
مدیرکنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: با توجه به ماهیت فعالیت پتروشیمی ها باید آمادگی های لازم برای پیشگیری و اقدام مناسب در موارد اضطراری از سوی طرح ها و مجتمع های پتروشیمی به طور کامل صورت پذیرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اوپکس مدیرکنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی درگفتگو با خبرنگار نیپنا با تاکید بر اهمیت رعایت اصول و ظوابط HSE درمسیر تولید انواع محصولات پلیمری و شیمیایی درمجتمع های پتروشیمی اظهار کرد: خوشبختانه از ابتدای سال جاری تاکنون با توجه به نظارت های صورت گرفته و همکاری کلیه کارکنان در مجتمع های پتروشیمی تولید پایداری را شاهد بوده ایم.
وی با بیان این که عدم توقف تولید به دلیل رعایت قوانین HSE با تلاش های فراوان از ابتدای سال محقق شده است و فقط چند مورد حادثه محدود را در مجتمع ها شاهد بودیم که با حضور به موقع نیروهای امدادی برطرف شدگفت: خوشبختانه روند تولید تداوم یافت و این مجتمع ها مشکلی برای ادامه فعالیت نداشتند.
عضو هیئت مدیره شرکت ملی صنایع پتروشیمی تصریح کرد: برای استمرار تولید پایدار باید تلاش کنیم راندمان استفاده از قوانین و دستورالعمل ها را بالا ببریم و انگیزه کارکنان را برای رعایت اصول اچ.اس.ای. تقویت کنیم.
بساق زاده با بیان این که باید به مقوله های نیروی انسانی، انگیزه نیروی انسانی، بهبود فضای کسب و کار و شرایط محیطی بیشتر توجه شود گفت: باید در نظرداشت که با ارتقای راندمان، درصد زیادی از حجم حوادث پتروشیمی کاسته می شود، حادثه همه جا رخ می دهد اما باید سعی کنیم با پیشگیری، آموزش، ارتقای مهارت و استانداردها، از بروز حوادث جلوگیری کنیم.
وی ادامه داد: باید باآمادگی لازم از وقوع هرگونه حادثه احتمالی جلوگیری کرد و شرایط جدید به وجود آمده درصنعت پتروشیمی کشورمان باتوجه به خصوصی سازی های انجام شده نیازمند تعامل همدلی و همکاری میان تمامی سازمان ها، شرکت ها و نهادهای مختلف است و امید است صنعت پتروشیمی با توجه به برنامه ریزی های انجام شده در مسیر توسعه خود با شتاب بیشتری حرکت کند.
۳۰ آبان ۱۳۹۶ ۱۰:۳۲
تعداد بازدید : ۴۹۸