شرکت پایانه‎های نفتی ایران در حوزه خدمات دریایی سرآمد است

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی کشور، شرکت پایانه‎های نفتی ایران را در حوزه ارائه خدمات دریایی به کشتی‎ها و نفتکش‎های پهن‎پیکر سرآمد کشور خواند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اوپکس به نقل از شرکت پایانه‎های نفتی ایران، محمد راستاد در نشست مشترکی با سیدپیروز موسوی، مدیرعامل شرکت پایانه‎های نفتی، گفت: روند تخصصی ارائه خدمات در شرکت پایانه‎های نفتی می‎تواند الگوی مناسبی برای دیگر بنادر نفتی کشور باشد.

وی گفت: رعایت استانداردهای بین المللی در عملیات دریایی پایانه‎های نفتی ایران نشان از وجود تخصص و تجربه بالای کاپیتان‎ها و کارکنان عملیات دریایی این شرکت است.

مدیرعامل شرکت پایانه‎های نفتی نیز در این نشست مشترک که با هدف مذاکره درباره زمینه‎های همکاری متقابل به منظور ارتقای ظرفیت‎های عملیاتی برای کمک به عملیات صادرات نفت خام، میعانات گازی و سوآپ نفت خام برگزار شد، با اشاره به تعامل خوب و مثبت بنادر استان‎‌های خوزستان، بوشهر و مازندران با مجموعه پایانه‎های نفتی، عنوان کرد: مشارکت دوسویه و همکاری و تعامل مناسب، به روند صادرات نفت خام و فرآورده های نفتی، میعانات گازی و سوآپ نفت خام کمک بیشتری می کند.

۱۸ آذر ۱۳۹۶ ۱۵:۵۶
شانا |
تعداد بازدید : ۴۳۰