نمایشگاه نفت 1397

نمایشگاه نفت 1397
پیش ثبت نام متقاضیان شرکت در بیست و سومین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی

به اطلاع می­رساند، پیش ثبت نام متقاضیان شرکت در بیست و سومین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از روز پنج شنبه 12 بهمن ماه در سایت اختصاصی نمایشگاه به آدرس www.iran-oilshow.ir آغاز می شود و آخرین مهلت جهت ثبت نام روز پنج شنبه 19 بهمن ماه خواهد بود. بدیهی است پس از تاریخ تعیین شده ستاد برگزاری امکان ثبت نام متقاضیان را تحت هیچ شرایطی نخواهد داشت.
لذا شرکت هایی که نامه درخواست حضور در نمایشگاه را برای اتحادیه ارسال نموده اند در تاریخ مقرر به سایت ذکر شده مراجعه نمایند و پیش ثبت نام را انجام دهند.

ثبت نام اولیه متقاضیان محترم تنها به عنوان شناسایی شرکت های متقاضی و برآورد میزان درخواست متقاضیان می باشد و به هیچ عنوان به معنی ثبت نام قطعی متقاضیان محترم نیست و هیچگونه تعهدی را برای ستاد برگزاری جهت حضور متقاضیان ایجاد نخواهد کرد و حق پذیرش یا عدم پذیرش شرکت­ها برای دبیرخانه محفوظ است.

تکمیل اطلاعات فرم اولیه ثبت نام بصورت کامل الزامی است و درصورتی که اطلاعات فرم اولیه بصورت کامل ارسال نگردد، نام متقاضی از لیست حذف خواهد شد. ضمناً درصورت عدم صحت اطلاعات مندرج در فرم ثبت نام اولیه، از سوی ستاد برگزاری نام شرکت مذکور از لیست ثبت نام حذف خواهد شد و هیچگونه اعتراضی از سوی متقاضی قابل پذیرش نخواهد بود.

قابل ذکر می باشد متراژ درخواست شده از سوی شرکت های تائید شده از سوی ستاد برگزاری با توجه به محدودیت های سالن های تحت پوشش و درخواست ها مورد بررسی قرار گرفته و در صورت موجود بودن ظرفیت سالن ها متراژ مورد نظر تخصیص خواهد یافت، در غیر اینصورت متراژ درخواست شده از سوی متقاضی  تعدیل می شود.

با تشکر
اتحادیه صادرکنندگان فرآورده های نفت،گاز و پتروشیمی ایران

۲ بهمن ۱۳۹۶ ۱۷:۱۶
تعداد بازدید : ۴۸۰