افزایش ظرفیت تولید پلی پروپیلن روسیه

افزایش ظرفیت تولید پلی پروپیلن روسیه
روسیه با هدف افزایش تولید پلی پروپلین خود چند طرح جدید توسعه ای را بزودی راه اندازی می کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اوپکس به نقل از پایگاه اینترنتی پلاستیک نیوز یوروپ ، شرکت ال ال سی پولیوم (LLC Poliom) روسیه با نصب و راه اندازی یک خط جدید در مجتمع تولید پلیمر خود در استان امسک این کشور در جنوب غربی سیبری،  در حال توسعه ظرفیت تولید خود است. این شرکت یکی از بزرگترین تولیدکنندگان پلی پروپیلن روسیه به شمار می رود.

ال ال سی پولیوم حاصل سرمایه گذاری مشترک شرکت های گازپروم نفت (Gazprom Neft)، سیبور (SIBUR) و گروه تایتن (Titan Group) است. شرکت سیبگاز پلیمر (Sibgazpolimer) که طرحی مشترک (JV) میان سیبور و گازپروم نفت محسوب می شود؛ 50 درصد از سهام شرکت پولیم را از گروه تایتن خریداری کرده است.

شرکت پولیوم اعلام کرد: رآکتور چرخه گازی (gas-cycle reactor) تازه نصب شده به عنوان بخشی از مجموعه واحد پلیمریزاسیون این مجتمع تولید پلی پروپیلن، با هدف افزایش ظرفیت تولید محصولات قابل فروش (saleable product output) پولیوم افزوده شد. این واحد ویژه تولید کوپلیمر است.

مهندسین این شرکت عملیات رآکتور یاشده را تثبیت کردند و حجم تولید تعدادی از محصولات شامل سه گرید پلی پروپیلن را مورد بررسی قرار دادند. بر اساس گزارش پولیوم، پلیمرهای تولیدی به کمک فناوری نوین مورد استفاده در این تاسیسات، تمامی استانداردهای مورد نظر را برآورده کرده است.

مجتمع پلیمر امسک روسیه از تولید سالانه ای معادل 210 هزار تن پلی پروپیلن در سال برخوردار است و طیف وسیعی از محصولات شامل 98 گرید مختلف شامل هومو پلیمر، بلاک کوپلیمر (block copolymer) و کوپلیمر استاتیکی (statistical copolymer) را شامل می شود.

۷ بهمن ۱۳۹۶ ۱۴:۱۳
نیپنا |
تعداد بازدید : ۳۹۸