پی وی سی و پایپ صدرنشین افزایش قیمت ها

پی وی سی و پایپ صدرنشین افزایش قیمت ها
پلی اتیلن سنگین اکستروژن P80 که در جدول نیست، افزایشی 70 دلاری را تجربه کرده و انتظار می رود قیمت پایه این کالا افزایش نرخ بسیار بالایی را تجربه کند
قیمت های جهانی محصولات پلیمری در هفته منتهی به 26 ژانویه روند با ثبات تری را بعد از هفته ها افزایش سپر ی کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اوپکس، در این بین تنها کالایی که افزایش زیادی را تجربه کرد PVC بود این کالا در این هفته در بازارهای هندوستان 21.5 دلار و در منطقه GCC با 20 دلار افزایش رو به رو شد که بیش از 2 درصد است در نتیجه انتظار می رود قیمت پایه این کالا افزایشی بیش از 1900 ریالی را در نرخ پایه تجربه کند. البته پلی اتیلن سنگین اکستروژن P80 که در جدول نیست، افزایشی 70 دلاری را تجربه کرده و انتظار می رود قیمت پایه این کالا افزایش نرخ بسیار بالایی را تجربه کند. تنها کالایی که کاهش اندکی را تجربه کرده پلی اتیلن سنگین فیلم است که 7 دلار کاهش را در بازار چین تجربه کرده است.
همچنین به نظر می رسد نرخ دلار مبنای کشف نرخ های پایه فعلی برابر با 45100 ریال باشد که نسبت به نرخ 43915 ریالی در هفته گذشته افزایشی 1185 ریالی و برابر با 2.7 درصدی را نشان می دهد. این افزایش نرخ دلار سبب تشدید افزایش نرخ در گریدهای دارای ثبات جهانی و همچنین صعود دسته جمعی کلیه کالاهی پلیمری در این هفته خواهد شد.
البته لازم به ذکر است که در صورت کم و یا زیاد شدن نرخ دلار مبنای محاسبه شرکت ملی پتروشیمی پیش بینی های انجام شده دستخوش تغییر خواهد شد.
۸ بهمن ۱۳۹۶ ۱۱:۳۰
پتروتحلیل |
تعداد بازدید : ۲۹۳