شرکت بسپاران بندرامام موفق به دریافت پروانه بهداشتی ساخت محصولات پلی اتیلنی شد

شرکت بسپاران بندرامام موفق به دریافت پروانه بهداشتی ساخت محصولات پلی اتیلنی شد
شرکت بسپاران بندرامام موفق شد پروانه بهداشتی ساخت محصولات پلی اتیلن سبک و پلی اتیلن سنگین را از دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز دریافت کند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اوپکس به نقل از روابط عمومی پتروشیمی بندر امام با تلاش مستمر کارشناسان و متخصصان از سال ۱۳۹۱ تا کنون شرکت بسپاران بندرامام موفق به کسب پروانه بهداشتی ساخت برای گرید های عمده محصولات پلی اتیلن سبک (LDPE) و پلی اتیلن سنگین (HDPE) از اداره معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز شد.
محصولات تولیدی پلی اتیلن سبک و پلی اتیلن سنگین در صنایع مواد غذایی و دارویی بعنوان محصولات بسته بندی در تماس با مواد غذایی و دارویی کاربرد دارند که از نظر بهداشتی و ایمنی غذا و دارو بایستی آزمایشات لازم را گذرانده و به لحاظ عدم آلودگی شیمیایی و فلزات سنگین در حد استاندارد تحت کنترل و پایش مستقیم اداره نظارت بر مواد غذایی و بهداشتی باشند. در همین راستا با توجه به نیاز مشتریان به این گواهینامه ، از سال ۱۳۹۱ اقدامات لازم برای اخذ پروانه تاسیس ، بهره برداری ، مسئولیت فنی و بهداشتی ساخت برای محصولات پلی اتیلن سبک و سنگین آغاز گردید که خوشبختانه پس از طی مراحل اداری ، کنترل کیفیت ، تجهیز لوازم و تست های آزمایشگاهی ( فیزیکی ، میکروبی و شیمیایی ) ، این مهم در سال ۱۳۹۶ به سرانجام رسید.
شایان ذکر است با اخذ این پروانه شرکت بسپاران مجاز خواهد بود که نشان سازمان مذکور را روی بسته بندی محصولات یاد شده درج نماید . بدیهی است اخذ پروانه بهداشتی ساخت محصولات ، تعهدات و مسئولیت شرکت را در رعایت توصیه های بهداشتی اداره نظارت بر مواد غذایی و بهداشتی مضاعف خواهد نمود.
۲۳ بهمن ۱۳۹۶ ۱۴:۱۳
نیپنا |
تعداد بازدید : ۵۱۰