گردهمایی سالانه فعالان صنعت بالادست نفت و گاز برگزار می‌شود

گردهمایی سالانه فعالان صنعت بالادست نفت و گاز برگزار می‌شود
دومین کنگره و نمایشگاه بین‌المللی اکتشاف و تولید و پنجمین کنگره بین المللی صنعت حفاری ایران، ۱۲ و ۱۳ اسفندماه در مرکز همایش‌های بین المللی صدا و سیما برگزار می‌شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اوپکس، دومین کنگره و نمایشگاه بین‌المللی اکتشاف و تولید و پنجمین کنگره بین‌المللی صنعت حفاری ایران با هدف بررسی آخرین تحول‌ها و چشم‌انداز آینده طرح‌‎های در قالب الگوی جدید قراردادهای نفت و EPCF و الزام‌های حضور حداکثری بخش خصوصی در اجرا و مدیریت طرح‌های نفت و گاز کشور با حضور بیش از هزار نفر از مدیران و کارشناسان ارشد حوزه کارفرمایی و پیمانکاری صنعت نفت برگزار می‌شود.

این کنگره بین‌المللی مشتمل بر ۳۰ نشست تخصصی راهبردی، مدیریتی و تخصصی و بیش از ۱۰۰ ارائه از طرف سخنرانان و متخصصان داخلی و بین‌المللی است و بیش از هزار و ۲۰۰ نفر از فعالان و ذی‌نفعان کلیدی صنایع بالادستی نفت و گاز اعم از مدیران و کارشناسان شرکت‌های بزرگ دولتی و خصوصی، شرکت‌های مطرح بین‌المللی مشتاق به همکاری با ایران و ... با مغتنم شمردن این فرصت، در آن حضوری فعالانه دارند.

در این رویداد، آخرین وضع پروژه‌های صنعت بالادست از منظر موضوعات و مباحث اصلی و کلیدی مدیریتی و فنی از قبیل مدل‌های قراردادی، الگوهای تامین مالی و سرمایه‌گذاری، منابع انسانی و مدیریت دانش، بیمه و مدیریت ریسک، اکتشاف، ژئوفیزیک و زمین‌شناسی، طرح توسعه میدان و مدیریت مخزن، حفاری و تکمیل چاه، بهره‌برداری و تولید، ازدیاد برداشت، تاسیسات روسطحی، کالا و تجهیزات و ... مورد بررسی و واکاوی قرار می‌گیرد.

در سال‌های گذشته این رویداد با عنوان کنگره صنعت حفاری، به صورت مستمر برگزار شده و به دلیل اهمیت ویژه قراردادهای جدید نفتی و مباحث مدیریتی و فنی اکتشاف و تولید، افزون بر مباحث حفاری و تکمیل چاه، این مهم نیز در دستور کار گردهمایی سالانه فعالان صنعت بالادست نفت در سال جاری قرار گرفته است.

علاقه‌مندان برای حضور و ثبت نام در کنگره و نمایشگاه این رویداد می‌توانند با شماره ۷۱۱۲۴۰۰۰-۰۲۱ تماس بگیرند یا برای اطلاع بیشتر به وب‌سایت کنگره به آدرس www.irane-p.com مراجعه کنند.
۲۴ بهمن ۱۳۹۶ ۱۳:۲۸
شانا |
تعداد بازدید : ۳۵۷