درخشش شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی در جشنواره پژوهش و فناوری وزارت نفت

درخشش شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی در جشنواره پژوهش و فناوری وزارت نفت
شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی با توجه به پژوهشگران کارآمد و پرتلاش خود موفق به کسب چندین رتبه در هشتمین جشنواره پژوهش و فناوری وزارت نفت شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اوپکس، درهشتمین جشنواره پژوهش و فناوری وزارت نفت که همزمان با هفتمین جشنواره ملی دانایی خلیج فارس در روز سه شنبه 8 اسفندماه در شهرستان عسلویه منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با حضورحبیب الله بیطرف، معاون وزیر در پژوهش، فنآوری و مهندسی، اسماعیل قنبری، مدیرعامل شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی، مهدی یوسفی، مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس و جمعی از مقام ها و مسئولین کشوری برگزارشد از برگزیدگان جشنواره ها تقدیر به عمل آمد.
در این مراسم شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی با هدف تعامل با واحدهای صنعتی، پاسخگویی به نیازهای صنعت و در راستای تقاضا محور نمودن فعالیت های پژوهشی و فناورانه توانست با تکمیل چرخه فناوری گوشه ای از دستاوردهای خود را در بازه زمانی سال های 1394 و 1395 ارائه کند.
برپایه این گزارش ، مهندس سید هادی علائی رتبه 1، فناور برتر، دکترمحسن بهمنی رتبه 3، فناور برتر،مهندس زهره ماجدی رتبه 3، پژوهشگر برتر،مهندس لیدا رسولی رتبه 1، کارشناس پژوهشی برتر، مهندس ابوالقاسم مقیمی رتبه 3، کارشناس پژوهشی برترحوزه فنی ،پروژه پژوهشی برتر با عنوان تولید گرید لوله P 100، پلی اتیلن سنگین با کاتالیست بومی شرکت به نمایندگی مهندس ناصرنوح جاه نفرهای برتر این جشنواره بودند.
کلیه برترین های شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی این دوره جشنواره معتقد بودند کسب این عناوین تنها درسایه کارگروهی، همکاری کلیه تلاشگران شاغل در مراکز و ستاد و هدایت ها و حمایت های مدیریت عالی شرکت حاصل شده است.
شایان ذکر است امسال به دلیل اجرای جشنواره به صورت الکترونیک و ثبت دستاوردها از طریق سامانه هوشمند استقبال گسترده ای از هشتمین جشنواره پژوهش و فناوری وزارت نفت صورت گرفت و مجموعاً 846 مورد در سامانه به ثبت رسید در حالی که دوره قبل تنها 63 مورد به دبیرخانه جشنواره واصل شده بود. انتخاب برترین های حوزه فنی حاصل تلاش 750 نفر ساعت کارگروه حوزه فنی و 400 نفر ساعت کارگروه حوزه پشتیبانی بوده است.
۹ اسفند ۱۳۹۶ ۱۶:۵۴
نیپنا |
تعداد بازدید : ۳۸۵