رشد مشارکت پتروشیمی ها در اجرای مسئولیت های اجتماعی

رشد مشارکت پتروشیمی ها در اجرای مسئولیت های اجتماعی
شرکت های پتروشیمی در منطقه ویژه اقتصادی پارس در سال جاری مشارکت فعالی در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی ایفا کردند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اوپکس سکینه الماسی نماینده مردم بوشهر کنگان، جم و دیر در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار نیپنا اظهار کرد: خوشبختانه شاهد همکاری مطلوب طرح ها و مجتمع های پتروشیمی در مسیرعمل به مسئولیت های اجتماعی هستیم و این روند درسال 96 رشدی قابل قبول را تجربه کرده است.
وی ادامه داد: شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی منطقه پارس در راستای مسئولیت‌های اجتماعی درسال گذشته 15 میلیارد تومان را به این موضوع اختصاص داده‌اند که در سال جاری این مبلغ به 18 میلیارد تومان افزایش پیدا کرده است.
عضو کمیسیون انرژی مجلس تصریح کرد: بیشترین همکاری و تعامل در بین شرکت‌های منطقه با محیط پیرامونی از طریق شرکت پازارگاد انجام شده است و مدیریت این شرکت دل‌بستگی زیادی دارند و اگر مجموعه صنعت پتروشیمی در سطح منطقه به تمامی تعهد های حود عمل کنند شاهد تحولی شگرف دربخش های مختلف درقالب مسئولیت های اجتماعی خواهیم بود.
وی با بیان این که امیدواریم این موضوع با همکاری، کمک و یاری بیشتر شرکت‌های پتروشیمی منطقه و حمایت‌های مالی‌شان از طریق شورای راهبردی روز به روز بیشتر شود گفت: تعامل و همگرایی صنعت پتروشیمی در منطقه عسلویه سبب شده تا دستاوردهای مختلفی در بخش های مختلف کسب شود اما با تولیدی شدن طرح های جدید نیازمند همدلی و همکاری پتروشیمی ها در منطقه عسلویه هستیم.
نماینده مردم بوشهر کنگان، جم و دیر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: هرچند کارکرد صنایع استان بوشهر به‌خصوص در بخش نفت و گاز در بسیاری زمینه‌ها برای کشور مثبت بوده اما درسطح محلی و منطقه‌ای تأثیر مثبت این رخداد همچنان ناقص است و نیازمند عزمی جدی برای توسعه متوازن و ایجاد شغل‌های جدید هستیم و در این مسیر پتروشیمی با توجه به کارکردهای اثر بخش خود می تواند توسعه متوازن را درپی داشته باشد.
۱۳ اسفند ۱۳۹۶ ۱۲:۴۵
تعداد بازدید : ۳۸۹